0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Процедури вантажоперевезень між Україною та Польщею (ID:571387)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 50
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕНЬ ТА ЇЇ ПРОЦЕДУРИ…………………………………. 1.1 Сутність та особливості організації міжнародних перевезень вантажів….. 1.2 Методи та процедури управління міжнародними вантажними перевезеннями……………………………………………………………………… 1.3 Проблеми та перспективи розвитку міжнародних вантажоперевезень РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ УКРАЇНА – ПОЛЬЩА ………………………………………………………………………... 2.1 Напрямки розвитку транспортно-логістичного співробітництва Україна-Польща……………………………………………………………………………… 2.2 Ризики транспортної логістики вантажних перевезень в Україні…………. РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕНЬ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ПОЛЬЩЕЮ……………….. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Напрямки розвитку транспортно-логістичного співробітництва Україна-Польща У сфері вантажних перевезень в Україні протягом тривалого часу спостерігаються застійні явища. Так, за 2015-2019 рр. середньорічний темп приросту обсягів вантажних перевезень (без урахування трубопровідного транспорту) був практично нульовим (падіння склало 0,3 %), тоді як, наприклад, у Польщі за аналогічний період приріст становив 2,8 % (без урахування авіаційного транспорту). У 2020 р. через вплив глобальної пандемії COVID-19 вантажні перевезення в Україні скоротилися на 1,3 %. Стагнація у сфері вантажних перевезень набула системного характеру і свідчить про втрату здатності галузі генерувати позитивні синергетичні ефекти у супутніх видах економічної діяльності. Досягнення Польщі у сфері удосконалення транспортних систем, відкривають нові вимоги екологічно обумовленої трансформації і сестейнізації транспортного комплексу України. У числі ключових напрямів сестейнізації вітчизняного транспорту можна виділити: електрифікацію транспорту; використання нових джерел енергії (перш за все водню); використання нових видів транспортних засобів і їх гібридизацію; роботизацію транспортних засобів; заміщення матеріальних переміщень інформаційними;вдосконалення транспортної логістики [22]. Слід зазначити, що всі зазначені напрями трансформації транспорту давно активно реалізуються в Польщі. Проте, в Україні трансформаційні процеси на транспорті лише починаються. Сестейновий розвиток транспортного комплексу України передбачає гармонізацію та збалансування відносин всередині системи, завдяки комплексному підходу до функціонування його компонентів. При цьому екологічна компонента займає особливе місце в процесі сестийнізації вітчизняного транспорту, як умови євроінтеграції. Узагальнення, на основі європейського досвіду, різних видів енергоефективних підходів у транспортній системі дозволило створити систему специфічних екологічних та соціально-економічних вигод від сестейнізації транспортної системи України. Програма «Польща-Білорусь-Україна». Індикативний бюджет Програми транскордонного співробітництва ЄІС «Польща-Білорусь-Україна 2014-2020» складає 175,8 млн. Більше 50 млн євро спрямовані на покращання доступності регіонів, розвиток надійного та стійкого до кліматичних впливів транспорту, комунікаційних мереж і систем. На даний час в Україні регіональне та транскордонне співробітництво розглядається у двох аспектах – як інструмент розвитку прикордонних територій та як чинник реалізації євроінтеграційних процесів. Співробітництво між Україною та Польщею у сфері транспорту спрямоване на реконструкцію та модернізацію транспортних систем і мереж доріг в Україні, розвиток і забезпечення сумісності транспортних систем України та Польщею у контексті створення Транс’європейської транспортної мережі. У рамках виконання Порядку денного асоціації Україна- Польща у частині транспорту пріоритетне значення надається підготовці України до імплементації законодавства ЄС, зафіксованого у відповідних додатках Угоди про асоціацію [2]. Проблема формування вітчизняної системи транскордонного співробітництва за європейськими стандартами є актуальним питанням теорії і практики європейської інтеграції України. На сьогоднішній день, можна визначити пріоритети транскордонного співробітництва в рамках транспортної галузі: 1) Розвиток транспортної мережі у форматі інтегрованих транспортних коридорів, а також відновлення зв’язків, які фактично були втрачені у зв’язку з припиненням взаємодії в рамках Пан’європейських транспортних коридорів. 2) Аналіз «вузьких