0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат База даних про постачальника та методи оцінювання постачальника (ID:739183)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 16
Рік виконання: 2023
Вартість: 160
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. УПРАВЛІННЯ БАЗОЮ ДАНИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ 2. КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНКИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ефективна комунікація, забезпечуючи швидкий і ефективний обмін інформацією, все більше сприяє побудові партнерських відносин з постачальниками (Supplier Relationship Management). В даний час найчастіше це відбувається у формі обміну інформацією за допомогою електронних засобів зв'язку. Багато постачальників розміщують на своїх сайтах товарні пропозиції (у вигляді каталогів, мультимедійних презентацій), сертифікати на продукцію, що підтверджують виконання конкретних вимог до якості їхньої продукції, форми запиту (на стандартну та нестандартну продукцію), а також надають можливість зв'язатися з комерційними та технічними радниками в області індивідуальних технічних та організаційних рішень. Завдяки правильно сформованій базі постачальника, підприємства можуть: 1) визначити власні вимоги до джерел закупівель щодо технічної якості та послуг з обслуговування, розміру та частоти замовлень, потенціалу постачальника, фінансових умов; 2) оцінка співпраці та розвитку партнерських відносин, включаючи періодичну оцінку постачальників (бали або індикатори), оцінка впливу співпраці з постачальником на підвищення ефективності процесів усередині ланцюга поставок (проектування, закупівлі, зберігання, виробництво, обслуговування, екологічний менеджмент) [2, с. 25].