Логістика (ID:834760)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП .……………………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «RollTex» .……..…. 6
1.1 Аналіз бізнес-процесів підприємства .…………….…………….……… 6
1.2 Аналіз процесу обслуговування клієнтів …….………….…….……… 11
1.3 Програма лояльності для клієнтів ….…………….………….………… 14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ROLLTEX» ……….….…… 19
2.1 Сегментація споживачів на АВС та XYZ групи ……….………………19
2.2 Визначення прибутковості клієнтів компанії ………………………… 22
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ……… 26
ВИСНОВКИ .……………….……………………………………………………… 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ….………………………………………38
Зразок роботи
Роль логістики в сучасній компанії має оптимізаційний та інтегральний характер. Стратегія є комплексним планом, що призначений для реалізації місіїта досягнення цілей компанії.
Логістична стратегія - це одна з функціональних стратегій підприємства (поряд з виробничою, фінансовою, маркетинговою, стратегією розвитку та ін.),що ідентифікується в логістичних системах і ґрунтується на таких цілях як:оптимізація рівня запасів, мінімізація часу переміщення матеріалів і виробів, забезпечення високого рівня логістичного сервісу, мінімального акцептованого рівня загальних витрат у логістичному каналі [1].
Логістична стратегія передбачає виконання логістикою функції інтегрування традиційних сфер діяльності підприємства (постачання, виробництва та збуту) і може бути реалізована в умовах власне логістичних систем. Подібні функції виконують на підприємстві фінанси, персонал або стратегія дослідження і розвитку. Однак логістична стратегія для різних підприємств неоднакова, залежить від місця та ролі підприємства в логістичному ланцюгу (підприємства-постачальники, виробники, споживачі, посередники, надавачі транспортних, складських та інших послуг).
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Важливі дослідження основ стратегічного управління логістикою та логістичного планування було здійснено такими зарубіжними та вітчизняними науковцями: А. М. Бутовим, А.В. Євдокимовим, Д. В. Кочубеєм, Є.В. Крикавським, М. В. Таланом, О. М. Тридідом, Д. Уотерсом та іншими.
Мета дослідження: закріплення, систематизація, узагальнення й поглиблення знань з логістичного обслуговування, стимулювання самостійності при вирішенні конкретних фахових завдань та набуття практичних навичок у розробці логістичної стратегії обслуговування споживачів на прикладі підприємства ТОВ «RollTex»
.
Для досягнення поставленої мети було виконано такі завдання:
- проаналізована діяльність підприємства в цілому та його відділів, що беруть безпосередню участь у процесі обслуговування споживачів;
- визначено існуючих споживачів підприємства та проведена їх сегментація, використовуючи логістичні підходи;
- визначено існуючий рівень логістичного обслуговування різних категорій клієнтів на основі вибраних критеріїв;
- розраховано оптимальний рівень обслуговування різних категорій клієнтів;
- розроблено рекомендації щодо вдосконалення обслуговування клієнтів компанії.
Об’єктом дослідження є система обслуговування на ТОВ «RollTex» та особливості її функціонування.
Інші роботи з даної категорії: