0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

удосконалення сервісного обслуговування споживачів (ID:9052)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 94
Рік виконання: 2009
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ Сутність логістичного сервісу Види сервісу Параметри логістичного сервісу Формування системи логістичного сервісу Показники логістичного сервісу Висновки до розділу І АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВО-ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ГОРПО» Аналіз постачальників торгово-посередницької організації «Горпо» Аналіз реалізації продукції торгово-посередницької організації «Горпо» Аналіз ефективності діяльності торгово-посередницької організації «Горпо» Висновки по розділу ІІ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ Стимулювання збуту продукції торгово-посередницької організації «ГорПо» Прогнозування показників збуту продукції торгово-посередницької організації «Горпо» Вибір методики розрахунку оптимального місця розташування складу торгово-посередницької організації «Горпо» Розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів Висновки по розділу ІІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову