0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Розробка логістичної стратегії обслуговування споживачів на підприємстві» (ID:90779)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 50
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ............................................................................................................3 1. Аналіз діяльності підприємства.....................................................................4 2. Сегментація споживачів підприємства.........................................................7 3. Аналіз ланцюга обслуговування споживачів..............................................19 4. Вибір критеріїв обслуговування...................................................................32 5. Визначення рівня наданого обслуговування...............................................35 6. Визначення оптимального рівня обслуговування.......................................41 7. Розробка рекомендацій з удосконалення обслуговування споживачів.....44 Висновки..........................................................................................................48 Список використаної літератури...................................................................50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову