0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Макроекономіка (ID:41170)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Макроекономіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2013
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Державне регулювання ринку товарів. Вплив податків та дотацій на ринкову рівновагу 2. Ефективність Парето: зміст та графічна інтерпретація Задача Споживач весь свій дохід витрачає на два товари: А та В. Дані таблиці характеризують криву байдужості споживача. Ціна товару А становить 10 грн., а В – 7,5 грн. Дохід споживача – 90 грн. Набір Х (одиниць) У (одиниць) 1 1 15 2 2 10 3 3 8 4 4 7 5 5 6 6 6 5 Завдання: 1.Зобразити криву байдужості 2.Побудувати бюджетну лінію споживача 3.Визначити оптимальний набір товарів А та В, який максимізує корисність споживача 4. Визначити граничну норму заміни АВ та її динаміку, якщо споживач послідовно змінює уподобання щодо споживчих кошиків від першого до шостого. Тести 1. Що з переліченого нижче вивчає мікроекономіка: а) виробництво в масштабі усієї економіки; б) виробництво молока та динаміку його ціни; в) чисельність зайнятих у господарстві; г) загальний рівень цін. 2. Продукт має корисність, якщо він: а) здатний задовольнити яку-небудь потребу споживача; б) потребує зростаючої кількості ресурсів для виробництва; в) відображає закон попиту; г) є доступним за ціною для споживача . 3. Положення та нахил кривої байдужості для окремого споживача безпосередньо залежить від: а) його вподобань та розміру доходу; б) цін на товари; в) його переваг, доходу та цін на товари; г) тільки від споживчих переваг. 4. Основним мотивом поведінки економічних суб'єктів є: а) допомога ближньому; б) мінімізація ризику; в) максимізація вигоди; г) виробництво споживчих товарів. 5. Гранична корисність визначається як: а) відношення загальної корисності до обсягу споживання; б) приріст загальної корисності при зростанні обсягу споживання блага на одиницю; в) сума загального попиту на благо ; в) корисність, від якої споживач відмовляється заради одержання додаткової одиниці іншого товару. 6. Закон спадаючої граничної корисності ілюструє: а) зниження корисності товарів при збільшенні доходу споживача; б) зменшення корисності, яку приносить споживачеві кожна додаткова одиниця товару; в) рівність граничних корисностей у розрахунку на одиницю їх ціни; г) відношення граничних корисностей до цін товарів першої необхідності. 7. Що не можна віднести до методів мікроекономіки: а) рівноважний аналіз; б) контентний аналіз; в) граничний аналіз; г) моделювання. 8. Серед наведених тверджень знайдіть неправильне: а) кожна точка на кривій байдужості означає різну комбінацію двох товарів; б) всі точки на кривій байдужості означають однаковий рівень доходу; в) кожна точка на лінії бюджетних обмежень означає різну комбінацію товарів; г) всі точки на кривій байдужості означають однаковий рівень задоволення ипотреб. 9. Які з наборів товарів є рівноцінними з точки зору їх корисності для споживача: а) С і D; б) А і В ; в) А і С; г) В і D. (відповідь залежить від товару та його корисності) 10. Загальна корисність зростає тільки у разі, якщо гранична корисність: а) збільшується; б) зменшується; в) є величиною позитивною; г) збільшується низькими темпами. 11. Нормативний аналіз — це: а) пояснення вірності чи помилковості економічних дій; б) пояснення і прогнозування економічних дій; в) вивчення законодавчих актів; г) правильної відповіді немає. 12. Теорія поведінки споживача передбачає, що споживач може максимізувати: а) загальну корисність; б) середню корисність; в) граничну корисність; г) кожну з перелічених величин. 13. Попит на товар можна назвати нееластичним, якщо: а) коефіцієнт еластичності більший за одиницю; б) коефіцієнт еластичності менший за одиницю; в) зниження ціни супроводжується зниженням обсягу попиту; г) зниження ціни супроводжується підвищенням обсягу попиту. 14. Гранична норма технологічного заміщення працею капіталу має вигляд: а) АК МРК = AL MPL; б) MRTSLK = MPL/MPK; в) MRTSLK = MP/AL; г) MRTSLK = -AK/AL. 15. Економічний прибуток: а) буде менший за бухгалтерський прибуток; б) буде більший за бухгалтерський прибуток; в) дорівнюватиме бухгалтерському прибутку; г) будь-що з наведеного залежить від ситуації. 16. Які параметри коефіцієнта еластичності з доходу характеризують неякісний товар: а) Е >; б) Е. < 0; в) Е. > 0; г) Е, <. 17. Середній продукт змінного фактора — це: а) загальний обсяг випуску продукції, який відповідає певній кількості змінного фактора за умови незмінності усіх інших факторів; б) збільшення сукупного продукту змінного фактора відносно до збільшення змінного фактора на одну одиницю; в) відношення граничного продукту до кількості змінного фактора, що зайнята у виробництві; г) відношення сукупного продукту змінного фактора до кількості цього фактора, що зайнята у виробництві. 18. Змінні фактори виробництва — це фактори: а) що можуть бути змінені при зміні випуску продукції; б) що не залежать від зміни обсягу випуску продукції; в) ціна яких не стабільна; г) ціна на які контролюється державою. 19. Базова формула для обчислення коефіцієнта цінової еластичності попиту — це відношення: а) відносної зміни обсягу попиту до відносної зміни ціни; б) абсолютного зниження обсягу попиту до абсолютного підвищення ціни; в) абсолютного зниження ціни до абсолютного підвищення обсягу попиту; г) відносної зміни ціни до відносної зміни обсягу попиту. 20. Крива, що показує усі можливі варіанти комбінації факторів виробництва, використання яких приводить до однакового випуску продукції: а) лінія зростання; б) ізокванта; в) ізокоста; г) постійний ефект масштабу виробництва. 21. Довготерміновий період — це відрізок часу, протягом якого: а) усі фактори виробництва постійні; б) фірма не може змінити розміри своїх споруд, але може змінити ступінь завантаження машин і обладнання; в) фірма не може змінити ні розміри своїх споруд, ні кількість машин і обладнання; г) усі фактори виробництва змінні. 22. Яке з поданих нижче тверджень не характеризує еластичний попит : а) відносна зміна обсягу попиту більша за відносну зміну ціни; б) коефіцієнт еластичності менший від одиниці; в) покупці чутливі до зміни ціни; г) загальна виручка знижується, якщо ціна зростає. 23. Досягнення максимального обсягу випуску при певній технології означає, що: а) середній продукт досягає свого максимуму, а граничний продукт дорівнює нулю; б) середній і граничний продукти дорівнюють один одному; в) досягається максимум значень граничного продукту при мінімальних значеннях середнього продукту; г) граничний продукт дорівнює нулю, а середній продукт знижується. 24. Яке з цих тверджень характеризує сукупні витрати: а) FC + VC; б) VC - FC; в) FC + VC + МС; г) (FC + VC)/Q. 25. Крива пропозиції досконало конкурентної фірми в короткотерміновому періоді є: а) частина кривої середніх змінних витрат, що лежить над кривою граничних витрат; б) крива граничних витрат, що лежить вище кривої середніх змінних витрат; в) частина кривої граничних витрат, що лежить вище кривої середніх сукупних витрат; г) крива граничних витрат. 26. У моделі монополії вважається, що: а) продавці і покупці сприймають ціни як задані; б) проникнення на ринок нових фірм не обмежене; в) у покупців обмежений вибір; г) виробляється стандартизована продукція. 27. Якщо монополія в галузі замінюється на монополістичну конкуренцію, то від цього: а) виграють продавці; б) виграють покупці; в) ніхто не виграє; г) виграють і продавці, і покупці. 28. Якщо підприємство в умовах досконалої конкуренції максимізує прибуток, то: а) прибуток на одиницю продукції може бути максимальний, але не обов'язково; б) прибуток на одиницю продукції максимальний; в) прибуток на одиницю продукції мінімальний; г) існує надлишок ресурсів для виробництва продукції. 29. Цінова дискримінація — це: а) дискримінація в оплаті праці робітників; б) продаж за різними цінами однієї і тієї ж продукції різним покупцям; в) підвищення ціни на товар більш високої якості; г) експлуатація за рахунок встановлення більш високих цін на споживчі товари. 30. Монополістична конкуренція характеризується тим, що: а) фірми, що діють на цьому ринку, випускають диференційовану продукцію; б) фірми можуть абсолютно вільно вступати в ринок і виходити з нього; в) на ринку діє невелика кількість фірм; г) фірми знаходяться у взаємозалежності між собою. 31. Якщо при обсязі виробництва, що задовольняє умову МР = МС, сукупний дохід менший від сукупних змінних витрат, підприємство в умовах досконалої конкуренції має : а) закрити виробництво; б) виробляти продукцію та мати прибуток або не мати прибутку; в) збільшувати обсяг виробництва; г) виробляти продукцію, але нести збитки. 32. На відміну від конкурентної фірми монополіст: а) може призначати будь-яку ціну на товар; б) максимізує прибуток за умови МР = МС; в) при певній кривій попиту може вибирати комбінацію ціни і обсягу випуску, яка дає максимум прибутку; г) може виробити будь-який обсяг продукції і продати її за будь-яку ціну. 33. Що не належить до методів ведення нецінової конкуренції: а) реклама; б) надання гарантійного обслуговування; в) надання споживацького кредиту; г) сезонний розпродаж товарів. 34. Що з наведеного є ознакою лише досконало конкурентного ринку: а) фірма не має ринкової влади; б) лінія попиту є лінією середньої виручки фірми; в) фірма максимізує прибуток; г) фірма одержує економічний прибуток в довготерміновому періоді. 35. У довготерміновому періоді рівновага на монопольному ринку означає, що товари продаються за цінами, які: а) перевищують граничні витрати; б) дорівнюють граничним витратам; в) дорівнюють граничному доходу; г) дорівнюють середнім витратам. 36. Для ринку монополістичної конкуренції не є характерним: а) відносно великі витрати на виробництво і реалізацію продукції; б) обмежений контроль над цінами; в) неможливість впливу на еластичність попиту з боку виробника; г) використання засобів нецінової конкуренції. 37. Економічна модель не є: а) ідеальним типом економіки або політики; б) інструментом для економічних прогнозів; в) поясненням, як функціонує економіка та її окремі сектори; г) комплексом економічних принципів. 38. Які з наведених факторів визначають зміну величини попиту на продукт В: а) зміна ціни товару-замінника; б) зміна ціни товару В; в) зростання доходів споживача; г) зміна смаків споживача. 39. Які з наведених факторів спричиняють зміщення кривої попиту на товар А ліворуч: а) зростання населення; б) зниження ціни товару-субституту В; в) зростання грошових доходів; г) підвищення ціни товару-субституту В. 40. Щоб максимізувати корисність за обмеженого бюджету, споживач повинен: а) не купувати товари низької якості; б) бути впевненим, що ціна кожного товару дорівнює граничній корисності грошей; в) розподіляти дохід таким чином, щоб остання грошова одиниця, витрачена на купівлю товару, приносила такий же приріст корисності, як і грошова одиниця, витрачена на купівлю іншого товару; г) врівноважувати граничні корисності останніх одиниць товарів, що купуються. 41. Якщо еластичність попиту на товар становить 2,5 і ціна знижується від 2 грн. до 8 грн., то: а) обсяг попиту підвищився на 2,5 відсотка; б) обсяг попиту знизився на 2,5 відсотка; в) обсяг попиту підвищився на 25 відсотків; г) правильної відповіді немає. 42. Досягнення максимального обсягу випуску при певній технології означає, що: а) середній продукт досягає свого максимуму, а граничний продукт дорівнює нулю; б) середній і граничний продукти дорівнюють один одному; в) середній продукт досягає свого максимуму, а граничний продукт дорівнює нулю; г) граничний продукт дорівнює нулю, а середній продукт знижується. 43. В умовах досконалої конкуренції ціна дорівнює мінімальним середнім витратам: а) завжди; б) у довготерміновому періоді; в) ніколи; г) у короткотерміновому періоді. 44. У короткотерміновому періоді конкурентна фірма, яка максимізує прибуток або мінімізує збитки, не буде продовжувати виробництво, якщо: а) ціна продукту нижча мінімальних середніх витрат; б) середні постійні витрати вищі за ціну продукту; в) ціна продукту нижча граничних витрат; г) ціна продукту нижча мінімуму середніх змінних витрат. 45. Досконало конкурентна фірма — це: а) фірма, яка використовує методи тільки легальної конкуренції; б) фірма, яка не впливає на формування ринкової ціни; в) фірма, яка використовує будь-які форми конкурентної боротьби; г) фірма, якій вдається встановити бажану ціну в конкурентній боротьбі. 46. Якщо фірма, яка діє на досконало конкурентному ринку, скоротить пропозицію своєї продукції, то це: а) не здійснить ніякого впливу на ринок; б) призведе до зниження ринкової ціни продукту; в) виготовлення прототипу товару та проектування обладнання; г) оцінки ідей відносно задоволення основного попиту. 47. Якщо на ринку виконуються умови досконалої конкуренції, то в точці короткотермінової рівноваги за будь-яких умов ціна товару: а) буде дорівнювати середнім витратам; б) буде дорівнювати граничним витратам; в) дорівнюватиме його граничній корисності; г) дорівнюватиме сукупним витратам. 48. Нехай підприємство в умовах досконалої конкуренції реалізує 300 одиниць продукції по 2 грн. за одиницю. За цього рівня виробництва сукупні фіксовані витрати дорівнюють 100 грн., а сукупні змінні витрати — 400 грн. Виходячи з цього, можна сказати, що підприємство: а) має прибуток, але не обов'язково максимальний; б) максимізує прибуток; в) зазнає збитків; г) має зупинити виробництво в короткотерміновому періоді. 49. Правило MR = МС спрацьовує: а) тільки в умовах досконалої конкуренції; б) у короткотерміновому, але не у довготерміновому періодах; в) у довготерміновому, але не у короткотерміновому періодах; г) і в короткотерміновому, і в довготерміновому періодах. 50. Ресурси розміщуються ефективно, якщо обсяг виробництва відповідає умові : а) Р = МС; б) МС = AVC; в) Р = AFC ; г) Р = ЛКС. 51. Монополіст, котрий максимізує прибуток буде знижувати ціну на свій продукт, якщо: а) середні витрати знижуються; б) витрати на рекламу збільшуються; в) граничний дохід вищий за граничні витрати; г) граничний дохід дорівнює граничним витратам. 52. Прикладом чого є твердження "Приватні вузи встановлюють плату за навчання для іногородніх студентів вищу, ніж для тих, хто мешкає в цій місцевості": а) монополії у вищій освіті; б) цінової дискримінації; в) відсутності контролю держави над вищою освітою; г) неефективного розподілу ресурсів у вищій школі. 53. Монополіст, який бажає максимізувати прибуток, завжди виробляє такий обсяг продукції, за якого: а) попит нееластичний або одиничної еластичності; б) еластичний або одиничної еластичності; в) монополіст не бере до уваги еластичність попиту; г) одиничної еластичності. 54. Монополіст може продати 10 одиниць товару за ціною100 грн. за одиницю, але продаж 1-ї одиниці товару викликає зниження ціни до 99,5 грн. Чому буде дорівнювати граничний дохід при переході виробництва з0 до 1 одиниць? а) 100; б) 99,5; в) 94,0; г) 94,5. 55. Яке з цих перелічень зміни значень загальної корисності під впливом збільшення обсягу продукції на одиницю товару ілюструє дію закону спадаючої граничної корисності: а) 400; 500; 600; 700; б) 200;00; 700;000; в) 200; 250; 270; 280; г) 150; 350;50; 600 56. Ціна товару одиниці X складає 1,5 грн., а товару У — 1 грн. Якщо споживач оцінює граничну корисність товару У у 30 умовних балів, то при якій граничній корисності товару X він максимізує корисність набору з цих двох товарів: а) 30 балів; б) 20 балів; в) 45 балів; г) 15 балів 57. Який з етапів побудови моделі є першочерговим: а) пізнання мотивів поведінки суб'єктів; б) кількісний виклад взаємозв'язків; в) пізнання взаємодії суб'єктів; г) збір та обробка фактів. 58. Загальний рівень цін та безробіття вивчається у курсі: а) макроекономіки; б) менеджменту; в) міжнародних фінансів; г) мікроекономіки. 59. Макроекономіка — це наука, що вивчає: а) економіку в цілому; б) поведінку і взаємодію окремих суб'єктів; в) виключно економічні відносини між людьми; г) як раціонально управляти домашнім господарством. 60. Мікросистема — це: а) система поглядів; б) система економічних питань; в) система відносин; г) система законодавчих актів. 61. Мікроекономіка, як самостійний розділ економічної науки, з'явилася: а) наприкінці XX століття; б) наприкінці XIX століття; в) у XVI столітті; г) у XVII столітті. 62. Макроекономіка визначається як наука що вивчає: а) економічні процеси, що відбуваються в національній економіці; б) тільки роль держави в економіці; в) глобальні тенденції економічного розвитку людства; г) ті ж проблеми, що і політична економія. 63. Мікроекономічний аналіз є характерним для: а) кейнсіанської теорії; б) інституціалізму; в) неокласичної теорії; г) марксизму. 64. U = f (QxQa... Qn) — це функція: а) граничної корисності; б) кривої байдужості; в) бюджетної лінії; г) загальної корисності. 65. Коли відносна ціна одного з двох товарів —4, а гранична норма заміщення також дорівнює 4, то споживач максимізує корисність: а) споживаючи тільки один з цих товарів; б) споживаючи обидва товари у співвідношенні 4:1; в) споживаючи обидва товари в рівних кількостях; г) цієї інформації для висновку недостатньо 66. Пан Сидорчук вважає, що йому однаково корисно споживати 8 склянок молока і 3 склянки кефіру чи 6 склянок молока і кефіру. У цьому випадку гранична норма заміщення кефіру на молоко дорівнює: а) 6 : 1; б) 4 : 6; в) 1 : 2; г) 2 : 4. 67. Віктор помітив, що він отримує 10 додаткових одиниць корисності від споживання останнього шоколадного батончика і 20 додаткових одиниць корисності від споживання останньої порції бананового морозива. Ціна батончика — 2 грн., бананового морозива — 5 грн. Як поступить Віктор для максимізації загальної корисності з урахуванням бюджетних обмежень: а) споживатиме більше морозива і менше батончиків; б) залишить споживання без змін; в) споживатиме більше батончиків і менше морозива; г) споживатиме більше і батончиків, і морозива. 68. Нахил бюджетної лінії відображає: а) кількість одного блага, яку споживач згоден поміняти на таку ж кількість іншого блага, щоб залишитися на тому ж рівні добробуту; б) межі можливого споживання двох благ при певних цінах на них; в) співвідношення цін двох благ; г) підвищення граничної норми заміщення одного блага іншим. 69. При заданих цінах на продукти харчування стан сімейного бюджету має тенденцію до: а) збільшення в міру зростання доходу; б) зменшення в міру зростання доходу; в) зменшення в міру зменшення доходу; г) правильної відповіді немає. 70. Якщо споживання неякісних товарів має тенденцію зростати в міру збільшення цін на них, то це: а) парадокс Гіффена; б) закон Енгеля; в) ефект заміщення; г) ефект доходу. 71. Якщо величина попиту товару А зростає разом з ціною, то товар А є: а) товаром Енгеля; б) малоцінним товаром; в) звичайним товаром; г) товаром Гіффена. 72. Якщо ціна товару збільшується, ефект заміщення означає зменшення: а) споживання цього товару і збільшення споживання інших товарів; б) споживання цього товару й інших товарів; в) споживання тільки цього товару; г) споживання цього товару і ніяких змін у споживанні інших товарів. 73. Ефект доходу означає: а) підвищення грошових доходів дає змогу споживачеві купувати меншу кількість нормальних товарів; б) зменшення ціни товару дозволяє споживачеві купувати більше цього товару, оскільки він стає дешевшим від інших товарів; в) ті зміни у споживанні, що спричинені зміною реального доходу споживача під впливом руху цін; г) якщо ціна товару знижується, споживач має змогу купити більше усіх товарів за певного грошового рівня доходу. 74. Якщо ціна нормального товару А знижується, то ефект доходу: а) та заміщення дозволяють споживачеві придбати менше цього товару; б) та заміщення дозволяють споживачеві придбати більше цього товару; в) дозволяє купувати менше, а ефект заміщення — більше цього товару; г) дозволяє купувати більше, а ефект заміщення — менше цього товару. 75. Якщо ціна товару зростає, ефект заміщення спонукає споживача придбати менше товару, оскільки: а) товар тепер дорожчий порівняно з іншими товарами; б) реальний дохід споживача зменшується; в) реальний дохід споживача зростає; г) товар тепер менш дорогий порівняно з іншими товарами. 76. Для товару Гіффена: а) ефект заміщення більший ефекту доходу; б) обсяг споживання зростає зі збільшенням доходу, в) ефект заміщення менший ефекту доходу; г) лінія попиту має від'ємний нахил. 77. Якщо крива "дохід—споживання" має позитивний нахил, то: а) обидва товари неякісні; б) один товар неякісний; в) обидва товари нормальні; г) усі відповіді неправильні. 78. Ефект заміщення спрацьовує, коли: а) скорочення грошових доходів спонукає споживача придбати більше нормальних товарів; б) зниження ціни товару дозволяє споживачеві купувати його більше, порівняно з іншими товарами за певного рівня грошових доходів; в) рівновага споживача може бути досягнута лише коли споживач купує товари-субститути; г) при підвищенні ціни товару споживач має змогу купити його більше за рахунок скорочення споживання інших товарів. 79. Коефіцієнт цінової еластичності попиту показує: а) реакцію покупця на зміну ціни; б) ступінь зміщення кривої попиту внаслідок зміни доходів; в) нахил кривої попиту; г) як бізнесмени можуть повертати свої фіксовані витрати. 80. Ціна товару X знизилась з 100 до 90 грн., завдяки чому обсяг попиту виріс з 50 до 90 шт. Ми можемо зробити висновок, що попит на товар X: а) знизився; б) має одиничну еластичність; в) еластичний; г) нееластичний; 81. Якщо попит на товар А нееластичний, то підвищення ціни товару А на 3 % приведе до таких наслідків: а) зниження обсягу попиту на товар А більш ніж на 3 відсотки; б) підвищення обсягу попиту на товар А більш ніж на 3 відсотки; в) зниження обсягу попиту на товар А менш ніж на 3 відсотки; г) підвищення обсягу попиту на товар А менш ніж на 3 відсотки. 82. Абсолютно еластичний попит описується лінією: а) розміщеною паралельно горизонтальній осі; б) спрямованою вгору і праворуч; в) розміщеною паралельно вертикальній осі; г) яка не може бути показана у двох вимірах. 83. Для яких товарів перехресна еластичність попиту дорівнює нулю: а) товарів-субститутів; б) доповнюючих товарів; в) товарів розкоші; г) товарів, що не мають замінників. 84. Еластичність попиту за доходами залежить від: а) ціни; б) смаків споживачів; в) рівня грошового доходу; г) пропонування певного товару. 85. Якщо зменшення ціни на 10 відсотків приведе до підвищення величини попиту на 16 відсотків, то такий попит: а) еластичний; б) нееластичний; в) одиничної еластичності; г) абсолютно еластичний. 86. Якщо, незважаючи на зміну ціни товару, загальна виручка не зміниться, коефіцієнт цінової еластичності: а) більший; б) дорівнює 0; в) менший; г) дорівнює 1 87. Якщо довільна кількість товару продається за однаковою ціною, то попит на цей товар є: а) абсолютно нееластичний; б) абсолютно еластичний; в) нееластичний; г) попитом одиничної еластичності. 88. Якщо попит на сільськогосподарську продукцію нееластичний, то при високому врожаї доходи фермерів: а) зростуть, оскільки збільшиться обсяг проданої продукції; б) залишаться незмінними, оскільки відносне збільшення обсягу продажу буде дорівнювати відносному зниженню цін; в) скоротяться, оскільки відносне зниження цін буде більшим, ніж відносне збільшення обсягу продажу; г) зростуть, оскільки відбудеться зростання цін на продукцію, викликане збільшенням попиту . 89. Період часу, достатній для зміни кількості застосованої праці, але не достатній для зміни кількості капіталу: а) довготерміновий; б) короткотерміновий; в) миттєвий; г) не має виміру. 90. При зростанні обсягів виробництва ізокванта буде пересуватися: а) вниз і вправо; б) вгору і вправо; в) вгору і вліво; г) вниз і вліво. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову