0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ринкова рівновага (ID:600686)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Макроекономіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА РИНКОВУ РІВНОВАГУ 5 РОЗДІЛ 2. МЕХАНІЗМ ДОСЯГНЕННЯ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ 12 2.1 Суть ринкової рівноваги та її види 12 2.2 Теорія рівноваги Л.Вальраса 18 ВИСНОВКИ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Макроекономіка як область існування спільноти, де виконується виготовлення продуктів та послуг, обмін ними, розподіл і споживання, весь час має на увазі ймовірність вибору для її суб'єктів. Так, комерсанти воліють найкращі з числа ринків збуту продукту, придбання матеріалу , між можливостями розширення та згортання виробництва; покупці обирають з числа величезний маси продуктів і послуг ті, які можливо інвестувати власні вузькі ресурси. Але в економіці акцентують 3 ґрунтовні труднощі підбору [1], які зачіпають абсолютно всіх без вилучення фінансових концепцій. Перша складність - що виробляти? Її потрібно регулювати бізнесменам при компанії власних виробництв. Слід підібрати такого роду тип продукту, що гарантував б дохід також розвиток компанії. Ринок заснував унікальний механізм врахування потреб покупців, їх "голоси" закріплюються у вигляді валютних витрат на придбання цього чи іншого продукту. "Голосування" коштами — це не що інше, як вираження узкопотребительского попиту, то що вважається досить міцним пристроєм виробничої орієнтації компаній. 2-А проблема-як здійснювати? В її основі знаходиться метод виготовлення, його методика. Характеризує умовою тут вважається ринкова конкурентна боротьба серед виробниками.