0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингових досліджень (ID:1013)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2009
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Сутність і об’єкти маркетингових досліджень 1.1. Сутність маркетингових досліджень 1.2. Об’єкти та методи дослідження 2. Організація системи маркетингової інформації 2.1. Концепція системи маркетингової інформації 2.2. Система внутрішньої звітності 2.3.Система збору зовнішньої поточної маркетингової інформації 2.4. Система маркетингових досліджень 2.5. Система аналізу маркетингової інформації 3. Проведення маркетингових досліджень 3.1. Схема маркетингового дослідження 3.2.Виявлення проблем і формулювання цілей дослідження 3.3. Добір джерел інформації 3.4. Збір інформації, її аналіз та представлення отриманих результатів 4. Спеціалізовані маркетингові фірми Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову