0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження підприємницького ринку (на прикладі ринку горілки) (ID:1014)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2009
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО РИНКУ 1.1. Сутність маркетингового дослідження 1.2. Основні етапи дослідження 1.3. Загальні методи дослідження ринку 2. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ І СТРУКТУРИ РИНКУ ГОРІЛКИ 2.1. Загальна характеристика ринку горілки 2.2. Оцінка обсягу ринку в натуральному і вартісному вираженні, аналіз динаміки і структури ринку горілки в Україні 3. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ СПОЖИВАННЯ ГОРІЛКИ 3.1. Визначення цілей і задач маркетингового дослідження. Розробка опитувального листа 3.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову