0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження підприємницького ринку (на прикладі ринку горілки) (ID:1014)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2009
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО РИНКУ 1.1. Сутність маркетингового дослідження 1.2. Основні етапи дослідження 1.3. Загальні методи дослідження ринку 2. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ І СТРУКТУРИ РИНКУ ГОРІЛКИ 2.1. Загальна характеристика ринку горілки 2.2. Оцінка обсягу ринку в натуральному і вартісному вираженні, аналіз динаміки і структури ринку горілки в Україні 3. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ СПОЖИВАННЯ ГОРІЛКИ 3.1. Визначення цілей і задач маркетингового дослідження. Розробка опитувального листа 3.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: