0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РГР з маркетингу (ID:101945)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Використання елементів комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємства Розділ 2. Виконання практичних завдань, які відносяться до компетенції економіста у сфері маркетингу та логістики Практичне завдання 1. Оцінка доцільності збільшення частки ринку промислового підприємства ПАТ «Картель» Практичне завдання 2. Проведення портфельного аналізу промислового підприємства Практичне завдання 3. Побудова графіку життєвого циклу товару і характеристика основних складових комплексу маркетингу на кожному етапі життєвого циклу Практичне завдання 4. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства Практичне завдання 5. Встановлення ціни на товар в умовах зниження попиту на ринку Практичне завдання 6. Вибір форми організації збуту для промислового підприємства Практичне завдання 7. Розрахунок доцільності придбання промисловим підприємством власного транспорту Практичне завдання 8. Вибір промисловим підприємством оптимальної частоти замовлень товару Практичне завдання 9. Обґрунтування економічної доцільності (або недоцільності) акції Практичне завдання 10. Оцінка економічної доцільності (або недоцільності) збільшення витрат на рекламу Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову