0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова політика розподілу (ID:1030609)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1) Сутність та цілі маркетингової політики розподілу. 2) Функції і типи каналів розподілу. 3) Планування та вибір каналів розподілу; 4) Управління рухом товарів;
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основні цілі маркетингової політики розподілу: Забезпечення доступності товарів чи послуг для цільової аудиторії: Розподіл має бути організований таким чином, щоб споживачі могли легко знайти та придбати продукцію компанії. Оптимізація витрат на розподіл: Важливо обирати канали розподілу, які мінімізують витрати на доставку, зберігання та інші логістичні операції. Підвищення конкурентоспроможності: Ефективна політика розподілу може стати конкурентною перевагою, якщо вона дозволяє компанії краще задовольнити потреби своїх клієнтів, ніж конкуренти.