0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова політика комунікацій. (ID:1030610)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1) сутність та завдання маркетингових комунікацій; 2) процес маркетингових комунікацій; 3) засоби маркетингових комунікацій; 4) коротка характеристика основних засобів маркетингових комунікацій;
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1) Сутність та завдання маркетингових комунікацій Маркетингові комунікації – це комплекс заходів, спрямованих на доведення інформації про товар, послугу, бренд чи компанію до цільової аудиторії з метою формування позитивного іміджу, стимулювання попиту та збільшення продажів. Основні завдання маркетингових комунікацій: Інформування: Доведення до цільової аудиторії інформації про товар, послугу, бренд чи компанію. Переконання: Переконання цільової аудиторії в перевагах товару, послуги, бренду чи компанії та стимулювання до дії. Нагадування: Нагадування цільової аудиторії про товар, послугу, бренд чи компанію та підтримка його/її впізнаваності. Підтримка лояльності: Підтримка лояльності цільової аудиторії до товару, послуги, бренду чи компанії та стимулювання повторних покупок. 2) Процес маркетингових комунікацій Процес маркетингових комунікацій складається з декількох етапів: Визначення цільової аудиторії: Визначення групи людей, до якої будуть спрямовані маркетингові комунікації. Визначення цілей комунікацій: Визначення того, що компанія хоче досягти за допомогою маркетингових комунікацій.