0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації Міжнародної Виставки Реклами і Маркетингу REX 2015. (ID:103151)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 17
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Дати коротку характеристику комерційній діяльності 5 компаній учасників виставки, які найбільш зацікавили Вас 2. Порівняти роздатковий матеріал компаній конкурентів (каталог, листівки, тощо) 3. Провести аналіз щодо рекламування виставки у ЗМІ, Інтернет-мережі та на інших носіях реклами 4. Описати стенд, який сподобався вам найбільше (яку фірму поставлено на стенді, види продукції або підприємств на стенді, наявність інформаційних матеріалів на стенді, тощо) 5. Відвідати секцію REX HandMade та висловити свою думку з приводу того, чи може приносити прибуток ця сфера діяльності Висновки Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
22 – 24 вересня у столичному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулися головні рекламні виставки України — дев’ятнадцята міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2015 і дев’ята міжнародна виставка сучасного друку T-REX 2015. Події продемонстрували низку позитивних сигналів, що дозволяє зробити висновок про адаптацію ринку до складної ситуації, та додають оптимізму з приводу подальшого розвитку рекламної галузі. Загалом близько 100 компаній з України та Литви презентують новинки у галузі рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, P.O.S., візуальних комунікацій, Ambient Media, Digital-технологій.