0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ПАРФУМІВ. ПАРФУМЕРНІ ВІЙНИ : АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ У АРОМАТАХ. (ID:1031922)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 29
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
План: Чому парфумерія є прибутковою та конкурентоспроможною галуззю ? Короткий огляд провідних парфумерних брендів та їх частки на ринку. Як парфумерні бренди відрізняються за якістю,ціною, упаковкою, дистрибуцією та маркетингом. Які основні загрози та можливості для парфумерних брендів у нинішній і майбутній періоди. Як парфумерні бренди можуть отримати конкурентну перевагу, використовуючи свої сильні та слабкі сторони? Деякі приклади успішних і невдалих парфумерних кампаній і запусків Короткий виклад основних положень і рекомендації для парфумерних брендів і споживачів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1- Чому парфумерія є прибутковою та конкурентоспроможною галуззю ? Парфумерна промисловість є однією з найприбутковіших і найконкурентніших галузей у світі, глобальні продажі якої у 2019 році досягли 49,2 мільярда доларів і, за прогнозами, зростатимуть зі середньорічним темпом приросту (CAGR) 3,6% у період з 2020 по 2027 рік. На розвиток галузі впливають різні фактори, такі як : 1. Зростання попиту на засоби особистої гігієни, особливо серед молоді та міських споживачів, які більш свідомо ставляться до свого зовнішнього вигляду, гігієни та соціального статусу. Парфуми розглядаються як спосіб виразити свою індивідуальність, настрій та вподобання, а також підвищити свою привабливість та впевненість у собі. 2. Зростаючий вплив соціальних мереж, знаменитостей та інфлюенсерів, які часто схвалюють або запускають власні лінії ароматів, створюючи ажіотаж і лояльну фан-базу. Наприклад, у серпні 2021 року бренд Ріанни Fenty Beauty випустив свої перші парфуми Fenty Eau de Parfum, які були розпродані за лічені години після виходу і отримали схвальні відгуки від критиків та покупців.