0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження місткості ринку товарів короткострокового призначення на прикладі харчового продукту «Олейна» у м. Вінниця (ID:103539)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 53
Рік виконання: 2015
Вартість: 320
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Сутність та характеристика маркетингових досліджень……………………………………………... 1.2. Поняття місткості ринку та його характеристика...... 1.3. Метод дослідження місткості ринку товару короткострокового призначення.................................... Висновки………………………………………………... Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МІСТКОСТІ РИНКУ ТОВАРУ КОРОТКОСТРОКОСВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПРИКЛАДІ ХАРЧОВОГО ПРОДУКТУ «ОЛЕЙНА» У М. ВІННИЦЯ 2.1. Загальна характеристика продукції «Олейна»………... Аналіз місткості ринку продукції «Олейна» у м.Вінниця………………………………………………... 2.2. Аналіз конкурентних позицій товару ринку даного регіону……………………………………………………Висновки………………………………………………… Розділ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ «ОЛЕЙНА» У М. ВІННИЦЯ 3.1. Рекомендації щодо проведення додаткових маркетингових досліджень на ринку продукції «Олейна» з метою зростання збуту товарів………… 3.2. Прогнози щодо споживання продукту на ринку м.Вінниця……………………………………………….. Висновки………………………………………………. ВИСНОВКИ Список використаної літератури Додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову