Зразок роботи
1.1. Теоретична змістовність міжнародного маркетингу
У глобальному економічному просторі міжнародний маркетинг є необхідною умовою досягнення успіху підприємства на зовнішньому ринку, оскільки він допомагає оптимально розробити програму розширення міжнародної діяльності, орієнтує підприємця на потреби, вимоги та тенденції розвитку цільових ринків, що сприяє підвищенню конкурентних позицій підприємства. Крім того, використання міжнародного маркетингу посилюється із загостренням конкурентної боротьби, яка встановлює свої правила гри на світовому ринку, змушуючи швидше реагувати на несподівані зміни в ринковому середовищі та, пристосувавшись до них, покращувати ефективність виробництва та конкурентоспроможність.
Сучасна наукова економічна література не дає єдиного визначення дефініції «міжнародний маркетинг». Серед наявних можна виокремити кілька підходів до трактування теоретичної змістовності терміна, кожен з яких відображає його сутність і надає певну характеристику маркетинговій діяльності суб’єкта господарювання на зарубіжному ринку. Зокрема, міжнародний маркетинг визначається:
1.2. Особливості міжнародного маркетингу у сфері туристичних послуг
Сфера послуг присутня у всіх економіках країн світу. Її частка у ВВП окремих країн залежить від специфіки розвитку, природно-кліматичних умов та розташування країн, фінансово-економічної системи, тощо. Однак необхідно зазначити, що протягом останніх десятиліть ця частка постійно динамічно зростає, що пов’язано із динамічним розвитком послуг інформаційно-цифрового характеру невідчутної дії (інформаційні, зв’язку, банківські, інтернет-обслуговування, інтернет-торгівлі і т.д.). Аналогічну тенденцію демонструють послуги відчутної дії, спрямовані на кінцевого споживача (медичні, транспортні, освітні, рекреаційні, культурні, спортивні, санаторні, туристичні, тощо) [19, с. 56].
2.1. Аналіз соціально-економічного розвитку туристичного підприємства ПП «Крона»
Об’єктом дослідження є одна з туристичних агенцій TUI – приватне підприємство «Крона». Засновано в 2011 р. в місті Києві. Юридична адреса: м. Київ, просп. Корольова 14. Фактична адреса: м. Київ, вул. Симиренка ½.
Режим роботи:
– пн.– пт.: 10:00-19:00;
– сб : 11:00-14:00;
– нд.: вихідний.
Підприємство діє на основі затвердженого статуту. Право на здійснення підприємницької діяльності йому надають Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, видане Святошинською районною в місті Києві державною адміністрацією.
Правове поле діяльності ПП «Крона» створюють Закон України «Про туризм», «Про захист прав споживачів», Господарський, Податковий, Цивільний, Адміністративний кодекси України та інші нормативно-правові акти, які регулюють діяльність підприємств туристичної індустрії.
2.2. Дослідження маркетингової діяльності туристичного підприємства ПП «Крона»
Турагенція TUI на туристичному ринку вже понад 10 років і усі ці роки турфірма входить в ТОП-турагенцій туроператора TUI Ukraine. За цей час компанія встигла зарекомендувати себе як надійний діловий партнер та надійний організатор відпочинку, що має великий досвід роботи, суворо виконує всі свої зобов’язання, роботи і послуги в короткі терміни на самому високому рівні.
Перш ніж приступити до аналізу маркетингу, потрібно зауважити, що більша частина маркетингу підприємства визначена і не може бути змінена, адже «Крона» це франчайзі, тому компанія повинна працювати за маркетинговою стратегією свого франчайзера – ТО TUI.
Аналіз здійснення маркетингової діяльності в туристичній агенції ПП «Крона» було проведено за допомогою розширеного Marketing-mix (7Р) Бітнера та Бумса (додаток Б).
3.1. Аналіз маркетингової діяльності ПП «Крона»
За результатами аналізу маркетингової діяльності та поточного стану турагенції «Крона», для подальшого розвитку компанії та просування туристичного продукту в соціальній мережі Instagram необхідно реалізувати маркетингову стратегію за попередньо розробленим планом.
Формуємо цілі, які є актуальними для досягнення нашою компанією:
збільшити кількість підписників з 1732 осіб до 5000 осіб;
підвищити рівень продажів на 30% за рахунок залучення нових клієнтів через Instagram;
підвищити рівень прибутку на 30% за рахунок продажів постійним туристам та нових клієнтів, залучених через Instagram;
підвищити рівень лояльності (індекс лояльності NPS) до туристичного продукту та послуг компанії через підвищення рівня онлайн-сервісу та публікації корисного контенту;
збільшити кількість відгуків та рекомендацій про туристичний продукт та послуги туристичної агенції до 15-20 в місяць.
3.2. Вдосконалення акаунта ПП «Крона»
Після проведення аналізу потенційних клієнтів та конкурентів можна приступати до вдосконалення акаунта ПП «Крони» і розпочинати потрібно саме з візуального оформлення сторінки.
На даний момент сторінка хоча й виглядає досить непогано (додаток В), але все ж таки потребує коригування.
1) Нікнейм – @tui_borshagovka.
Його змінювати не потрібно, так як воно вдале – вказаний бренд та місцезнаходження турагенції. Назву «Турагенство Борщаговка, Киев» змінюємо на її україномовну версію «Турагенція Борщагівка, Київ».
2) Фото профілю залишаємо без змін.
3) Опис в шапці профілю потрібно виправляти, адже, крім контактної інформації та часу роботи там нічого не вказано.