0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:1046955)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 1
Рік виконання: 2024
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Задача 6. Оцінка доцільності збільшення частки ринку підприємства. Необхідно дослідити доцільності збільшення обсягів продажу зерна на певному сегменті, виходячи з таких умов: - місткість даного сегмента становить М = 2500 тис.грн. - фактичний обсяг збуту зерна у звітному році О1 = 230,4 тис.грн. - запланований обсяг збуту в наступному році О2 = 310,5 тис.грн. - ціна продажу 1 ц зерна у звітному і наступному році становить відповідно Ц1 = 75,5 грн., Ц2 = 85 грн. - собівартість виробництва і продажу 1 ц зерна (не враховуючи витрати на маркетинг) у звітному й наступному роках становить відповідно С1=68,3 грн., С2=70,5 грн. - для досягнення запланованих обсягів збуту в наступному році необхідно витратити на маркетингові заходи В2=7 тис.грн., тоді як у звітному році витрачалась на маркетингу лише В1=4 тис.грн. Визначити: 1) частку ринку, що її захопило підприємство у звітному році Ч1, та частку ринку, яку планується захопити наступного року Ч2 2) фактично отриманий балансовий прибуток П1 та очікуваний прибуток в наступному році П2 3) зробіть висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою метою даного підприємства є максимізація поточних прибутків.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 6. Оцінка доцільності збільшення частки ринку підприємства. Необхідно дослідити доцільності збільшення обсягів продажу зерна на певному сегменті, виходячи з таких умов: - місткість даного сегмента становить М = 2500 тис.грн. - фактичний обсяг збуту зерна у звітному році О1 = 230,4 тис.грн. - запланований обсяг збуту в наступному році О2 = 310,5 тис.грн. - ціна продажу 1 ц зерна у звітному і наступному році становить відповідно Ц1 = 75,5 грн., Ц2 = 85 грн. - собівартість виробництва і продажу 1 ц зерна (не враховуючи витрати на маркетинг) у звітному й наступному роках становить відповідно С1=68,3 грн., С2=70,5 грн. - для досягнення запланованих обсягів збуту в наступному році необхідно витратити на маркетингові заходи В2=7 тис.грн., тоді як у звітному році витрачалась на маркетингу лише В1=4 тис.грн. Визначити: 1) частку ринку, що її захопило підприємство у звітному році Ч1, та частку ринку, яку планується захопити наступного року Ч2 2) фактично отриманий балансовий прибуток П1 та очікуваний прибуток в наступному році П2 3) зробіть висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою метою даного підприємства є максимізація поточних прибутків.