0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ВИХОДУ ALDI НА РИНОК УКРАЇНИ (ID:1047435)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи входу дискаунтерів на ринок України 1.1 Визначення дискаунтерів та їхні особливості 1.2 Огляд ринку роздрібної торгівлі в Україні 1.3 Аналіз стратегій входу міжнародних роздрібних мереж на ринок України РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1 Обґрунтування методів збору даних 2.2 Розроблення дизайну дослідження 2.3 Збір вторинних і первинних даних за обраною сферою дослідження РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ВИХОДУ ALDI НА РИНОК УКРАЇНИ 3.1 Створення ефективної маркетингової стратегії 3.2 Оптимізація операційного процесу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи входу дискаунтерів на ринок України 1.1 Визначення дискаунтерів та їхні особливості 1.2 Огляд ринку роздрібної торгівлі в Україні 1.3 Аналіз стратегій входу міжнародних роздрібних мереж на ринок України РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1 Обґрунтування методів збору даних 2.2 Розроблення дизайну дослідження 2.3 Збір вторинних і первинних даних за обраною сферою дослідження РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ВИХОДУ ALDI НА РИНОК УКРАЇНИ 3.1 Створення ефективної маркетингової стратегії 3.2 Оптимізація операційного процесу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ