0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості маркетингової діяльності на ринку побутових послуг (ID:1047817)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 6 1.1. Сутність та розвиток маркетингу у сфері послуг 6 1.2. Особливості ціноутворення як складової маркетингу побутових послуг в Україні 10 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ СТО «Platinum service» 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика СТО «Platinum service» 16 2.2. Дослідження маркетингової діяльності СТО «Platinum service» 22 РОЗДІЛ 3 ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ОРГАНІЗАЦІЇ 28 3.1. Пропозиції по забезпеченню розвитку та вдосконаленню роботи СТО «Platinum service» 28 3.2. Шляхи вдосконалення маркетингової дiяльностi СТО «Platinum service» 31 3.3. Обґрунтування ефективності розширення ринків збуту СТО «Platinum service» 36 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, можна зробити такі висновки. 1. У маркетингу сфери послуг наявнi три складовi: внутрiшнiй, зовнiшнiй та iнтерактивний маркетинг. Важливим є врахування особливостей послуг: невизначенiсть результату; невiддiльнiсть вiд об’єкта; непостiйнiсть якостi; неможливiсть зберiгання. Для формування стратегiчних факторiв успiху необхiдний обґрунтований вибiр маркетингових стратегiй. Маркетингова стратегiя пiдприємств сфери послуг – це динамiчна система взаємопов’язаних принципiв, перспективних цiлей маркетингу i вiдповiдних рiшень по нарощуванню дiлової активностi, що забезпечують розумне поєднання розвитку внутрiшнього потенцiалу органiзацiї i прагнення змiнити зовнiшнє оточення для максимальної реалiзацiї її можливостей. 2. Важливою складовою частиною маркетингу є формування цiнової полiтики по вiдношенню до просування на ринок товарiв i послуг. Сфера послуг – це житлово-комунальне господарство, побутове, освiта, охорона здоров’я, соцiальне забезпечення, культура, мистецтво, транспорт, зв’язок, роздрiбна торгiвля i громадське харчування. Це сукупнiсть галузей, функцiональне призначення яких полягає у виробництвi послуг i духовних благ. Побутова послуга – вид дiяльностi суб’єктiв пiдприємницької дiяльностi, пов’язаний iз задоволенням конкретної побутової потреби iндивiдуального замовника. Обсяг i структура попиту населення на побутовi послуги залежать вiд багатьох факторiв: рiвня грошових доходiв населення, чисельностi складу населення, розвитку iнфраструктури та матерiально-технiчної бази сфери побутового обслуговування, сезонностi, традицiй та звичок споживачiв тощо. На обсяг попиту у вартiсному вираженнi впливає змiна тарифiв, розцiнок, цiн на послуги. Отже, завданням пiдприємства при встановленнi цiни є максимiзацiя поточного прибутку. Цiна дає змогу фiрмi захопити лiдерство на ринку. Сутнiсть його полягає в завоюваннi значної частки на ринку. Цього досягають завдяки зниженню цiн або виробництву послуг високої якостi. Якщо мiнiмальна цiна визначається витратами виробництва то максимальна цiна залежить вiд попиту на цей послуги. 3. Автосервіс Platinum service – це комплексне обслуговування автомобілів у Дніпрі. Сервіс заснований для досягнення максимальної зручності обслуговування клієнтів. СТО виконує повний цикл обслуговування автотранспорту та надає професійну допомогу у ремонті автомобілів усіх марок іноземного виробництва. Фахівці СТО допоможуть при поломці будь-якої складності, причому ремонт буде виконаний якісно та недорого. У разі поломки на дорозі компанія надішле евакуатор, який доставить машину на СТО для подальшого ремонту. Аналіз ліквідності підприємства демонструє неліквідний баланс, показники якого у звітному році погіршуються. Рівень показників фінансової стійкості невисокий, проте достатній для нормальної роботи підприємства. У звітному році показники ділової активності покращуються і зростають. Проте у 2021 році проходить зростання тривалості оборотності оборотного капіталу та скорочення всіх видів рентабельності. 4. Основні напрямки маркетингової діяльності полягають у періодичному ознайомленні постійних клієнтів з новинками та наявними видами товарів на складі. Крім того рекламна діяльність проводиться в подачі оголошень в міські та обласні газети, а також у розповсюдженні прайсів-буклетів постійним клієнтам. Розрахунки з клієнтами на підприємстві проводяться за готівку та по перерахунку. Головне підприємство впроваджує нову форму розрахунку – бартер. Політика знижок на підприємстві полягає в проведенні акцій на весняно- та осінньо-польові роботи. Щоб управляти збутом продукції на підприємстві введено рекламу на щитах, вивісках плакатах; рекламу в ЗМІ; рекламні атрибути в канцелярії; випуск періодичного прайс-буклету; систему знижок для гуртових покупців. Уся діяльність підприємства особисто контролюється власником, не є виключенням і збутова діяльність, яка потребує найбільшої уваги та аналізу. 5. Для подальшого вдосконалення діяльності СТО «Platinum service» доцільно звернути особливу увагу на вдосконалення маркетингової стратегії в таких напрямках: розвиток збутової сітки і створення нових філій; вдосконалення збутової діяльності та співпраці з клієнтами; освоєння нових ринків близьких товарних груп; вдосконалення системи вантажообігу (логістики); укладення договорів на закупівлю нових видів продукції з виробниками та представлення їхніх інтересів у відповідних регіонах діяльності філій. 6. Для удосконалення маркетингової діяльності СТО «Platinum service» необхідно організовувати виставки чи презентації для ознайомлення споживачів з новинками, технічними та якісними характеристиками пропонованої продукції; удосконалити рекламну політику: подавати оголошення не тільки в пресу, а й на радіо або й на телебачення; удосконалити політику знижок; проводити маркетингові дослідження за допомогою анкет чи усного опитування. По всіх розрахунках вигідніше подавати рекламне оголошення на радіо. Для того, щоб проводити маркетингові дослідження підприємство може скористатися методом анкетного опитування. Отримані дані анкетного опитування, після обробки їх спеціалістами, покажуть усі недоліки та переваги діяльності фірми для подальшого їх усунення або підсилення. Цей спосіб дозволить спеціалістам підприємства за мізерну ціну провести дослідження для вдосконалення результатів діяльності. Також раціональним є створення філії на заході країни.