0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення організації маркетингових досліджень у підприємстві (ID:1047875)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 7 1.1 Сутність маркетингових досліджень 7 1.2 Види маркетингових досліджень 10 1.3 Методика проведення маркетингових досліджень 15 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА СТАНУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПІДПРИЄМСТВІ «КОРСА» 18 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства «Корса» 18 2.2 Оцінка стану маркетингових досліджень у підприємстві 20 2.3 Аналіз ефективності діючих маркетингових досліджень у підприємстві 23 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПІДПРИЄМСТВІ «КОРСА» 27 3.1 Напрями удосконалення забезпечення маркетингових досліджень 27 3.2 Обґрунтування ефективності проведення маркетингових досліджень 29 3.3 Оптимізація маркетингової інформаційної системи підприємства 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Маркетингові дослідження – це періодичне збирання інформації, її систематизація та аналіз, з метою прийняття правильних управлінських рішень, уникнення ризиків і максимального задоволення потреб споживачів. 2. Маркетингові дослідження виконують три основні функції: описову, діагностичну і передбачувальну. 3. У теорії маркетингових досліджень існує дві школи (два генеральних напрямки): «школа формалізації досліджень» та «школа неформальних досліджень» У кожної із цих шкіл є як переваги, так і недоліки. Найбільш оптимальним є поєднання цих підходів залежно від цілей та конкретної ситуації, яка складається на підприємствах. Кожний з методів є по-своєму необхідним, але максимальний ефект зможе дати тільки комплексне їх застосування та професійне оцінювання результатів. Це суттєво знизить ризики та допоможе знайти нові, перспективні та прибуткові рішення для ефективної діяльності підприємств. 4. Існує кілька найбільш загальних класифікацій маркетингових досліджень залежно від способів збирання інформації, якості, достовірності та характеристик отриманих даних, серед яких варто виокремити: 5. Маркетингове дослідження проходить в п’ять етапів. Та найчастіше використовуються методи аналізу документів, опитування споживачів, експертних оцінок і експериментальні методи. 6. Товариство з обмеженою відповідальністю «Корса» створено у 1998 році. Основними видами діяльності підприємства є торгівельна діяльність та виготовлення дверей, вікон та нестандартних меблів. 7. Функціональна структура управління передбачає дроблення функцій управління не за об’єктами, а за спеціальностями. Управлінські функції зосереджуються в руках кваліфікованих фахівців, кожний з яких керує діяльністю всіх працівників у границях своєї компетенції (планування, бухгалтерський облік, інженерне обслуговування). 8. Аналіз організаційної структури управління підприємством показав, що фірма використовує в своїй комерційній діяльності окремі елементи маркетингу, а саме товарну політику, створення рекламних звернень, використання знижок. Незначна увага приділяється маркетинговим дослідженням, що є значним недоліком. Маркетингові заходи проводяться нерегулярно, тому вони не мають достатньої ефективності. Маркетингові функції виконує головний менеджер підприємства. 9. Ефективність діючих маркетингових досліджень на підприємстві можна дослідити, проаналізувавши фінансову стійкість компанії. В основному можна зробити висновок, що баланс, який аналізується є ліквідним. 10. Для ТОВ «Корса» при обсязі генеральної сукупності 900 компанії-споживачів, обсяг генеральної сукупності складає 74 компанії. Ми економічно обґрунтували ефективність проведення маркетингових досліджень ТОВ «Корса»: 1. Було проведено опитування серед споживачів продукції ТОВ «Корса» з 7 липня по 7 серпня шляхом анкетування з застосуванням методики особистого спілкування кореспондента з респондентом та опитування по телефону (польові дослідження). 2. Було визначено, що основним критерієм придбання продукції є ціна. На другому місці безумовно знаходиться якість продукції. Також очевидним є потреба у сервісному обслуговуванні. 3. Показник конкурентоспроможності ТОВ «Корса» має позитивну величину коефіцієнта та свідчить про високу конкурентоспроможність фірми. 4. ТОВ «Корса» – «ринковий послідовник». Підприємства цієї групи зважено приймають рішення, що впливають на їх діяльність на ринку. Підприємству слід копіювати діяльність лідера, але більш обачливо та розраховувати на менші ресурси. Слід зостерегатись атак з боку ринкових претендентів. В нашій ситуації це – «Наші двері» та «Світ дверей».