Зміст
Вступ 5
1. Загальна характеристика підприємства 6
1.1 Ознайомлення з організацією діяльності підприємства, його організаційною структурою управління, специфікою виробництва та реалізації послуг, системою матеріально-технічного постачання 6
1.2 Вивчення нормативно-правової бази, що регулює діяльність підприємства 8
2. Особливості роботи маркетингового підрозділу на підприємстві 9
3. Специфіка організації маркетингових досліджень на підприємстві 10
3.1 Аналіз методів маркетингових досліджень на підприємстві, системи збору інформації, джерел формування інформації як першочергової, так і другорядної, особливостей формування інформаційної системи підприємства 10
3.2 Ознайомлення із системою обробки інформації, комп’ютерним програмним забезпеченням, яке використовується під час маркетингових досліджень 11
3.3 Визначення основних методів прогнозування попиту споживачів і вивчення можливості застосування інших методів на підприємстві, що є базою практики 14
4. Характеристика маркетингової товарної політики підприємства 15
4.1 Вивчення продуктового асортименту Підприємства 15
4.2 Визначення за кожним товаром чи послугою етапу життєвого циклу 15
4.3 Дослідження конкурентоспроможних властивостей кожного товару та послуги 17
4.4 Розробка пропозицій щодо асортиментного управління на підприємстві 17
5. Особливості здійснення маркетингової цінової політики на підприємстві 20
5.1 Формування практичних навичок розрахунку ефективності здійснення цінової політики підприємства 20
5.2 Вивчення цінової політики підприємства, розрахунків з партнерами, видів цін, що застосовуються на підприємстві, цінової політики конкурентів 21
5.3 Ознайомлення з методами ціноутворення на підприємстві 23
5.4 Визначення того, які види знижок застосовує підприємство при збуті власної продукції; з’ясування їх ефективності 24
6. Аналіз каналів розподілу і визначення ефективності їх діяльності 26
6.1 Аналіз видів каналів розподілу, що існують на підприємстві (горизонтальні, вертикальні, прямі, побічні, змішані, прямого, зворотного напрямів та ін.) 26
6.2 Визначення посередників, послугами яких користується підприємство, специфіки роботи з ними 26
6.3 Здійснення оцінки ефективності каналів розподілу, визначення постійних партнерів 27
6.4 Ознайомлення із системою укладення угод на підприємстві, їх юридичною силою 28
7. Маркетингові комунікації, що застосовуються підприємством в процесі його діяльності 31
7.1 Ознайомитись із системою стимулювання збуту, визначити методи стимулювання персоналу, посередників, споживачів, постачальників, а також послідовні етапи стимулювання збуту підприємства 31
7.2 Встановлення ефективності вибору рекламоносіїв, визначення рекламних бюджетів, медіа-планування; ознайомлення з рекламною кампанією підприємства, аналіз засобів Інтернет-реклами, що використовуються підприємством 33
7.3 Дослідження системи організації комунікацій на підприємстві, видів та етапів комунікаційної політики, в т.ч. за допомогою соціальних мереж 35
7.4 Ознайомлення з організацією діяльності підприємства зі зв’язків із громадськістю, шляхами налагодження таких зв’язків та методами досягнення найбільшої їх ефективності, процесами формування іміджу фірми тощо 38
7.5 Ознайомлення з організацією особистих продажів на підприємстві та методами пропаганди, якщо вони існують 38
8. Особливості планування маркетингової діяльності на підприємстві 40
9. Здійснення контролю за реалізацією маркетингових заходів 44
9.1 Вивчення системи оцінки ефективності вжиття маркетингових заходів 44
9.2 Аналіз видів контролю, які застосовуються підприємством (вхідний, проміжний, вихідний), та їх ефективності 45
9.3 Визначення можливості застосування нових методів контролю на підприємстві 47
10. Індивідуальне науково-дослідне завдання 48
10.1 Аналіз маркетингової діяльності ФОП Бондаревська І.Є. 48
10.2 SWOT-аналіз ФОП Бондаревська І.Є. 51
Висновки 52
Список використаних джерел 53
Додаток А 56