0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжнародна маркетингова діяльність на ринку послуг (ID:1047905)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 54
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи маркетингу послуг 5 1.1. Теоретична змістовність міжнародного маркетингу 5 1.2. Особливості міжнародного маркетингу у сфері туристичних послуг 11 РОЗДІЛ 2 Аналіз економічної та маркетингової діяльності підприємства сфери міжнародного туризму на прикладі ПП «Крона» 17 2.1. Аналіз соціально-економічного розвитку туристичного підприємства ПП «Крона» 17 2.2. Дослідження маркетингової діяльності туристичного підприємства ПП «Крона» 23 РОЗДІЛ 3 Створення маркетингової стратегії ПП «Крона» 30 3.1. Аналіз маркетингової діяльності ПП «Крона» 30 3.2. Вдосконалення акаунта ПП «Крона» 37 ВИСНОВОК 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, можна зробити висновок, що міжнародний маркетинг – це системна діяльність підприємства на закордонних ринках, що дозволяє сформувати адекватний ринковому середовищу комплекс маркетингу, що сприяє задоволенню потреб споживачів і досягненню стратегічних цілей самого підприємства». До суб’єктів міжнародного маркетингу відносяться міжнародні корпорації, імпортери, експортери, державні органи регулювання зовнішньоекономічної діяльності компаній, наддержавні органи регулювання міжнародної економічної діяльності, міжнародні економічні організації. Важливу роль у міжнародному маркетингу займає питання ціноутворення. Міжнародна цінова політика ‒ це дії виробника та застосування принципів, завдяки яким забезпечується комерційно ефективний метод прийняття компанією цінових рішень на зовнішніх ринках. План утворення ціни повинен допомогти досягти фінансових, збутових, ситуаційних цілей компанії. Сфера послуг присутня у всіх економіках країн світу. Протягом останніх десятиліть її частка у ВВП країн постійно динамічно зростає. Маркетингове управління закладами послуг передбачає розробку стратегії розвитку закладу і функціональної маркетингової стратегії, формування процесів і процедур ефективних взаємодій закладу послуг із споживачем; постійне дослідження запитів і потреб споживачів, зміни його споживацької поведінки, розробку і налаштування вироблених управлінських рішень на процеси задоволення потреб споживача на ринку. Застосовуваними і дієвими інструментами управління закладом послуг на маркетингових засадах повинні бути: засоби просування продукту і комунікаційної політики закладу послуг, сучасні інструменти цифрового маркетингу; інноваційні інструменти розробки і пропозиції послуг, інструменти ринкового ціноутворення на послуги, інструменти та засоби маркетингової аналітики та CRM, інструменти маркетингового контролю, а також інші інструменти комплексу засобів маркетингу послуг. Розвиток міжнародного туристичного ринку значною мірою залежить від економічної інтеграції та глобалізаційних процесів, підвищення добробуту населення, розширення культурних зв’язків і посилення соціальної взаємодії, демографічних зрушень, соціально-політичної стабільності. Турист, коли подорожує, звертає увагу на такі чинники, як: піклування та догляд про своє здоров’я та красу, проживання у спокійному та комфортному середовищі, отримання задоволення від краси природи, задоволення від розваг, спорту та екстремальних подій, дізнатися більше про інші культури, отримати задоволення від хорошої їжі та напоїв, нові враження та задоволення духовних потреб. Об’єктом дослідження є одна з туристичних агенцій TUI – приватне підприємство «Крона». Засновано в 2011 р. в місті Києві. Туристичне підприємство «Крона» працює лише в сфері виїзного туризму і може запропонувати тури більш ніж до 30 країн. Оскільки це туристична агенція, то ПП «Крона» є лише реалізатором туристичного продукту, а не його виробником. Дане підприємство є франшизною турагенцією мережі TUI Ukraine (належить міжнародному туроператору TUI GROUP) і працює під його брендовим ім’ям. Окрім туристичних пакетів власного франчайзі, «Крона» також співпрацює з такими туроператорами: Join Up, TPG, Pegas Touristik, Kompas, Mouzenidis Travel, Anex Tout та ін. Турагенція TUI на туристичному ринку вже понад 10 років і усі ці роки турфірма входить в ТОП-турагенцій туроператора TUI Ukraine. За цей час компанія встигла зарекомендувати себе як надійний діловий партнер та надійний організатор відпочинку, що має великий досвід роботи, суворо виконує всі свої зобов’язання, роботи і послуги в короткі терміни на самому високому рівні. За маркетинговими дослідженнями туристичне підприємство «Крона» має досить високий рівень маркетингових показників розвитку власної компанії та контакту з клієнтами. За результатами аналізу маркетингової діяльності та поточного стану турагенції «Крона», для подальшого розвитку компанії та просування туристичного продукту в соціальній мережі Instagram було проаналізовано маркетингову стратегію за попередньо розробленим планом. Було сформовано актуальні цілі компанії. Також було визначено цільову аудиторію, на яку націлена маркетингова стратегія просування туристичного продукту через Instagram. Після визначення ЦА, але перед тим як приступати до оформлення акаунта підприємства та розробки рекламних кампаній було проаналізовано існуючі сторінки конкурентів в Instagram. Етап, що відповідає за позиціонування туристичного продукту не є одним із найголовніших в маркетинговій стратегії, проте є важливою частиною, щоб потенційних клієнтів «Крони» перетворити на реальних. Саме з цією метою потрібно для кожного сегменту ЦА було розробено цікаві пропозиції. Після проведення аналізу потенційних клієнтів та конкурентів було визначено шляхи вдосконалення акаунта ПП «Крони». Розпочато було саме з візуального оформлення сторінки. Особливих змін в оформленні профілю не довелося робити, так як сторінка відповідала майже усім правилам правильного візуалу. Тому наступний етап стал найбільш об’ємним та складним творчо – це розробка контент-стратегії. Заключним етапом маркетингової стратегії стала розробка рекламної стратегії просування туристичного продукту підприємства «Крона».