0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з навчальної практики (ID:1047944)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1 ВСТУП 2 1 Проаналізувати систему планування маркетингової діяльності 3 2 Навести характеристику асортиментної політики підприємства 4 3 Розрахувати ефективність збутової політики підприємства 5 ВИСНОВКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Забезпечення ефективної маркетингової діяльності на підприємстві потребує узгодження цінової політики, дизайну та якості продукції, каналів збуту і методів просування. Зміни будь-якого з елементів комплексу маркетингу зумовлюють зміну інших. Формування торгового асортименту в мережі супермаркетів «Сільпо» спрямовано на найбільш повне задоволення запитів покупців, під час формування асортименту товарів необхідно забезпечити правильне поєднання товарів різної вартості, постійного i періодичного характеру споживання та різного діапазону цін. Це відбувається за рахунок впровадження власних торгових марок підприємства та власного імпорту. Отже, управління збутовою діяльністю є складним і багатогранним процесом і вимагає постійного аналізу й удосконалювання. Формування новітніх дієвих технологій у системах управління збутовою діяльністю зумовлене поступовим збільшенням обсягів реалізації вітчизняних виробників. Тому першочерговим завданням промислових підприємств є створення ефективної системи управління збутовою діяльністю. Організація збутової діяльності повинна бути частиною стратегії управління підприємством і формуватися у процесі складання виробничої програми підприємства.