0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з навчальної практики (ID:1047946)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА БАЗИ ПРАКТИКИ 3 РОЗДІЛ 2 ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ДІЯЛЬНІСТЮ АДМІНІСТРАТИВНОГО АПАРАТУ БАЗИ ПРАКТИКИ 5 РОЗДІЛ 3 ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ БАЗИ ПРАКТИКИ, МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ, ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ 1 РОЗДІЛ 4 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОБОТИ БАЗИ ПРАКТИКИ 2 РОЗДІЛ 5 ТОВАРНА ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ 6 МЕТА ТА МЕТОДИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 7 РОЗДІЛ 7 ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ 8 РОЗДІЛ 8 АНАЛІЗ, ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 ДОДАТОК. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Навчальна практика є складовою частиною навчального процесу, одним з основних видів підготовки студентів до майбутньої роботи. Метою навчальної практики є ознайомлення з особливостями обраного фаху, зі специфікою діяльності баз практики; поглиблення знань та формування первинних загально професійних і спеціальних умінь; оволодіння сучасними методами маркетингової діяльності; формування у майбутніх фахівців умінь та навичок практичної діяльності в умовах конкретних суб’єктів господарювання; систематичне оновлення та творче застосування набутих знань у практичній діяльності при вирішенні завдань, які постають при реалізації ключових функцій маркетингового аналізу та планування; формування творчого дослідницького підходу до практичної діяльності. Для досігнення поставлено мети було визначено наступні завдання: 1) зазначити положення та структуру бази практики; 2) ознайомитись із діяльністю адміністративного апарату бази практики; 3) визначити завдання та функції бази практики, місця розташування підрозділів, завдання та функції структурних підрозділів; 4) навести основні показники роботи бази практики; 5) проаналізувати товарну політику підприємства; 6) виокремити мету та методи цінової політики підприємства; 7) розглянути політику просування підприємства. Характеристика складових комплексу просування; 8) проаналізувати планування та контроль маркетингової діяльності підприємства. Виконання завдань здійснюється під час практичної роботи в умовах реальної діяльності підприємства шляхом ознайомлення з формами та методами роботи працівників компанії; вивчення документації, яка ведеться працівниками фірми; здійснення студентом під керівництвом професіоналів дій, що входять до їх компетенції.