0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток маркетингових інформаційних систем в Україні (ID:104850)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 54
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА 6 1.1. Сутність маркетингової інформаційної системи 6 1.2. Методи отримання маркетингової інформації 10 1.3. Роль маркетингової інформаційної системи на підприємстві 17 РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20 2.1. Теоретичні засади інформаційного забезпечення міжнародного маркетингу 20 2.2. Еволюція інтелектуального аналізу даних 25 2.3. Інформаційне забезпечення маркетингу компанії Audi. 29 РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В УКРАЇНІ 35 3.1. Еволюція маркетингових досліджень в Україні 35 3.2. Основні проблеми розвитку маркетингових інформаційних систем в Україні 39 3.3. Інформаційне забезпечення міжнародного маркетингу компанії «Червона Валіза» 44 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: