0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування плану просування бренду підприємства в мережі інтернет (ID:1049212)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 60
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Стор. ВСТУП…………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ………………................... 5 1.1. Підходи до формування плану просування бренду………………... 5 1.2. Сутність та переваги інтернет – маркетингу……………………… 1.3. Методи та інструменти просування бренду підприємства в мережі Інтернет……………………………………………………………………. Висновок до розділу 1…………………………………………………….. 9 13 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «АММОЛІТ ПЛЮС» …………………………………………………… 19 2.1. Загальна характеристика підприємства …………………………… 19 2.2.Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства…. 2.3. Аналіз наявного плану просування бренду підприємства в мережі Інтернет…………………………………………………………… Висновок до розділу 2…………………………………………………….. 24 30 35 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПЛАНУ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ……………………………………………………………….. 3.1. Обґрунтування рекомендацій щодо формування плану просування бренду в мережі Інтернет…………………………………………………. 3.2. Адаптація плану інтернет-просування бренду з урахуванням специфіки підприємства…………………………………………………. 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів……………………… Висновок до розділу 3…………………………………………………….. 36 36 41 46 52 ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………... 55 ДОДАТКИ………………………………………………………………... 60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. На сучасному етапі формування плану просування бренду підприємства в мережі Інтернет, є надзвичайно актуальним питанням в сучасному бізнес-середовищі. Це обумовлено зростанням конкуренції на ринку, особливо в онлайн сегменті, де важливо вирізнятися серед інших брендів. Розвиток цифрових технологій і зростання популярності онлайн-шопінгу робить Інтернет ключовим каналом комунікації з аудиторією. Процеси цифрової трансформації вимагають від підприємств активного присутності в Інтернеті та ефективного використання цифрових маркетингових інструментів. План просування бренду в мережі Інтернет повинен враховувати специфіку цільової аудиторії, особливості товарів або послуг, а також конкурентну обстановку. Інтернет дозволяє підприємствам будувати довгострокові відносини з клієнтами, залучати нових клієнтів та збільшувати продажі. Важливо також враховувати тренди інтернет-маркетингу, такі як використання соціальних медіа, контент-маркетинг, SEO і SMM. Дослідження та розробка плану просування бренду в Інтернеті є важливим етапом стратегічного планування бізнесу, спрямованого на забезпечення конкурентоспроможності та стабільного розвитку підприємства. Формування плану просування бренду підприємства в мережі Інтернет у своїх працях досліджували такі науковці, як: Багорка М. О., Блажей І. О., Ваврик А. Б., Вартанова О. В., Занора В.О., Ілляшеноко С.М., Кінас І. О., Кузькіна Т. В., Лісова Р.М., Мельник І. М., Молож Ю.Л., Салюк А.П., Танасійчук А. М., Фурманова А. О., Хрупович С.Є., Яцюк Д.В. Але, незважаючи на значні наукові досягнення, дане питання в національній економічній системі вивчені недостатньо. Мета і завдання дослідження. Метою даної роботи є дослідження стратегічного плану просування бренду підприємства в інтернеті на підприємстві, включаючи аналіз теоретичних аспектів та інструментів маркетингу в Інтернеті, аналіз діяльності підприємства та його середовища, та розробку конкретних рекомендацій для оптимізації просування бренду та оцінку їх ефективності. Для виконання поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити підходи до формування плану просування бренду; - визначити сутність та переваги інтернет – маркетингу; - охарактеризувати методи та інструменти просування бренду підприємства в мережі Інтернет; - визначити загальну характеристику підприємства; - проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства; - проаналізувати наявний план просування бренду підприємства в мережі Інтернет; - обґрунтувати рекомендації щодо формування плану просування бренду в мережі Інтернет; - висвітлити адаптацію плану інтернет-просування бренду з урахуванням специфіки підприємства; - оцінити ефективність запропонованих заходів. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є складові формування бренду у сучасних умовах глобалізації та переходу у мережі інтернет. Предмет дослідження. Предметом дослідження є формування плану просування бренду підприємства в мережі інтернет. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження і вирішення поставлених завдань у дипломній роботі використовуються наступні методи, а саме: узагальнення та систематизації при опрацюванні теоретичного матеріалу, аналізу та синтезу – при вивченні статистичних даних, табличний – при демонстрації результатів досліджень, абстрактно-логічний – при обґрунтуванні теоретичних узагальнень і висновків, послідовний метод при викладенні основного матеріалу. Інформаційна база дослідження. Інформаційною базою дослідження є: статті, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених у сфері дослідження особливостей інтернет-маркетингу, офіційні дані ТОВ «Амоліт Плюс».