0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналітична маркетингова оцінка ринку лікарських засобів (ID:105524)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 55
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ 5 1.1. Аналіз світового ринку лікарських засобів 5 1.2. Аналіз українського ринку лікарських засобів 13 РОЗДІЛ 2 ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ УОДИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ 25 2.1. Законодавче регулювання фармацевтичної галузі 25 2.2 Регулювання експортних операцій фармацевтичної галузі 27 РОЗДІЛ 3 ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРАКТ 35 РОЗДІЛ 4. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОГО КОНТРАКТУ ЛІКАРСОКГО ЗАСОБУ «КОРВІТИН» 43 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 ДОДАТКИ 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Провівши моделювання зовнішньоекономічної угоди, можна зробити наступні висновки: Перш за все, слід підкреслити, що світова фармацевтична галузь на сьогоднішній день є однією з найприбутковіших, найпривабливіших та динамічно зростаючих в світовому господарстві. Переважну частину ринку акумулюють ринки 13 найрозвинутіших країн. Фармацевтична промисловість займає значне місце в економіці розвинених країн. Основними виробниками лікарських засобів є високорозвинені країни, такі як: США, Японія, Німеччина, Великобританія, Франція, та інші. Україна поки що значно відстає від середніх світових показників за обсягами продажів та виробництва фармацевтичної продукції. Проте, сьогодні спостерігається загострення конкуренції на українському ринку, що сприятиме стабілізації цін та покращенню якості препаратів, передусім вітчизняного виробництва. Позитивним є те, що конкуренція в Україні перейшла з цінового рівня - на рівень конкуренції за рахунок покращення якості продукції та сервісу, що у фармацевтичній галузі дуже важливо. Український експорт лікарських засобів досить значний. Ліки експортуються як в країни – сусіди, так і такі країни як Латвія, Грузія, Таджикистан та Узбекистан. Виконуючи дану роботу, я переконалась, що в Україні сформована достатня нормативно-правова база для проведення зовнішньоекономічних операцій з експорту та імпорту фармацевтичної продукції. Щоправда, нормативне середовище характеризується певною закритістю та протекціонізмом, що сприяє розвитку національного виробника та його експансії на зовнішні ринки. Рентабельність угоди з експорту лікарського засобу для лікування та профілактики захворювань серцево-судинної системи – «КОРВІТИН», української фірми виробника - Борщагівський ХФЗ становить 21,45%, це досить високий показник. В свою чергу коефіцієнт ефективності експорту високий завдяки значним націнкам. Саме через високу ціну імпортованих препаратів у порівнянні з дешевими лікарськими засобами українських виробників, альтернативний коефіцієнт ефективності експорту менший за одиницю, хоча й досить наближений. Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сфері створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів. Із цією метою розробляються і виконуються міжнародні наукові програми, здійснюються обмін інформацією, прогресивними методами та технологіями створення і виробництва лікарських засобів, їх експорт та імпорт, професійний і науковий контакт працівників охорони здоров'я тощо. Таким чином ми бачимо, що в Україні досить розвинена промисловість з виготовлення лікарських засобів. Проаналізувавши вище викладену роботу ми можемо з впевненістю сказати, що український виробник медикаментів є досить потужним конкурентом на міжнародному ринку. Що стосується цін на вітчизняні препарати, то необхідно відзначити, що не зважаючи на досить стрімке підвищення цін вони все одно залишаються лідерами на українському ринку. В останні 4 роки спостерігається тенденція до збільшення експорту товарів. Це говорить про те, що українські медикаменти користуються попитом не лише на вітчизняному ринку а й на зарубіжному.