0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГ В ОПТОВІЙ ТОРГІВЛІ (ID:1058861)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ 8 1.1 Сутність маркетингу 8 1.2 Види маркетингу 11 1.3 Функції маркетингу 14 РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГ В ОПТОВІЙ ТОРГІВЛІ 17 2.1 Сутність маркетингу в оптовій торгівлі 17 2.2 Функції маркетингу в оптовій торгівлі 19 2.3 Роль маркетингу в сучасних реаліях 21 РОЗДІЛ 3. СИСТЕМА МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВІ «ТНЕ COCA-COLA COMPANY» 23 3.1 Характеристика підприємства 23 3.2 Маркетингова діяльність підприємства «The Coca-Cola Company» 27 3.3 Система оптової торгівлі підприємства «The Coca-Cola Company» 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми роботи. Оптова торгівля є частиною ринку товарів і послуг, тобто споживчого ринку. Історично спочатку виник саме споживчий ринок. Це товарні біржі, безліч інших форм оптової і роздрібної торгівлі, маркетингу і маркетингових організацій і т. д. Історично, розвиваючись і удосконалюючись по мірі дозрівання, об'єктивних економічних умов, від ринку товарів і послуг відділялися ринки чинників виробництва. Це робило ринки доцільнішими і раціональніше, більш спеціалізованими, отже, більш довершеними. Оптова торгівля як ринок проміжних продавців виражає сукупність економічних відносин осіб і організацій, що придбавають товари для перепродажу або здачі їх в оренду іншим споживачам з вигодою для себе. Використання посередників пояснюється в основному їх неперевершеною ефективністю в забезпеченні широкої доступності товару і доведення його до цільових ринків. Завдяки своїм контактам, досвіду, спеціалізації і розмаху діяльності оптові торговці пропонують фірмі більше того, що вона звичайно може зробити поодинці. Мета роботи: проаналізувати природу системи оптової торгівлі та її роль при формуванню маркетингової діяльності, набути теоретичних та практичних навичок для професійної діяльності. Основні завдання курсової роботи: 1) Розкрити сутність маркетингу; 2) Описати види маркетингу; 3) Вивчити функції маркетингу; 4) З’ясувати сутність маркетингу в оптовій торгівлі; 5) Охарактеризувати функції маркетингу в оптовій торгівлі; 6) Проаналізувати роль маркетингу в сучасних реаліях; 7) Здійснити характеристику підприємства; 8) Визначити маркетингову діяльність підприємства «The Coca-Cola Company»; 9) Дослідити систему оптової торгівлі підприємства «The Coca-Cola Company». Об’єктом дослідження є «The Coca-Cola Company» Предметом дослідження є система оптової торгівлі підприємства «The Coca-Cola Company»