0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Засоби маркетингових комунікацій та їх характеристика (ID:1058887)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2022
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СКЛАДОВИХ 5 1.1. Сутність та види маркетингових комунікацій 5 1.2. Характеристика форм маркетингових комунікацій 10 1.3. Особливості комунікаційних каналів 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ ТА ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз стану та засобів маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К» 25 2.3. Проблеми та перспективи комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К» 29 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 33 3.1. Вдосконалення комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К» 33 3.2. Планування маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К» 36 3.3. Обґрунтування економічної ефективності та доцільності запропонованих пропозицій 38 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність роботи. В умовах цифрової трансформації підприємств і великої кількості інформації, яка щодня надходить до споживачів, розуміння та вдале використання засобів маркетингових комунікацій стає стратегічно важливим завданням. Ефективна комунікація визначає не лише успішність продажів, але й створює сильний бренд та довгострокові відносини з клієнтами. Дослідження характеристик засобів маркетингових комунікацій враховує їхню інтеграцію в комплексні стратегії маркетингу, адаптацію до нових трендів та врахування культурних та соціальних особливостей аудиторії. Зростання конкуренції та зміни у споживчому поведінці вимагають постійного вдосконалення та апгрейду засобів комунікацій для досягнення максимального впливу в умовах сучасного ринку. Стан наукової розробки. Проблемам маркетингових комунікаційних процесів, комунікаційним інструментам, оцінці ефективності комунікаційних наборів присвячено ряд праць зарубіжних і вітчизняних вчених, таких як: Ф. Котлера, Ч. Сендіджа, Г. Армстронга, Т. Лук’янець, Р. Кожухівської, Т. Діброви, Г. Почетцова, Ю. Когутяка. Мета курсової роботи – розглянути теоретично та на практиці особливості засобі маркетингових комунікацій. Із мети випливає ряд завдань, які потрібно почергово вирішити: - дослідити сутність та види маркетингових комунікацій; - надати характеристику формам маркетингових комунікацій; - описати особливості комунікаційних каналів; - охарактеризувати підприємство ТОВ «Епіцентр К»; - висвітлити стан та засоби маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К»; - проаналізувати проблеми та перспективи комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К»; - описати шляхи вдосконалення комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К»; - здійснити планування маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К»; - обґрунтувати економічну ефективність та доцільність запропонованих пропозицій. Об’єкт роботи – теоретичні та практичні основи маркетингової політики підприємства. Предмет роботи – особливості засобів маркетингових комунікацій.