0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ID:1074969)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ ДТЕУ, М. КИЇВ 2.1. Аналіз маркетингового середовища ДТЕУ, м Київ 2.2. Діагностика маркетингових технологій пошукової оптимізації ДТЕУ, м Київ РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ДТЕУ, М. КИЇВ 3.1. Вдосконалення маркетингових технологій пошукової оптимізації ДТЕУ, м Київ 3.2. Розробка програми з підвищення видимості веб-сайту в пошукових системах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетингове середовище вищого навчального закладу є важливою складовою його іміджу, залучення абітурієнтів, партнерів та створення позитивної репутації у суспільстві. На основі скріншоту веб-сайту Державного торговельно-економічного університету (ДТЕУ) можна проаналізувати кілька ключових аспектів, які впливають на маркетингову стратегію та позиціонування цього закладу у суспільстві. Перше, що привертає увагу, це візуальна комунікація сайту. Логотип університету, розташований у верхній частині сторінки, є одним із центральних елементів, що підкреслює його офіційність та історичну значимість. Логотип включає гербову символіку, що свідчить про традиції та високий статус університету. Таке оформлення має на меті створити враження надійності, стабільності та серйозності закладу, що є важливими факторами для потенційних абітурієнтів та їхніх батьків.. Такий дизайн не лише створює враження надійності, але й підкреслює серйозність закладу, що є важливим аспектом для потенційних абітурієнтів, які шукають високоякісну та престижну освіту. Окрім цього, батьки майбутніх студентів також звертають увагу на символи, що свідчать про статус університету. Логотип, що асоціюється з історичною значущістю, надає відчуття впевненості в тому, що університет пропонує стабільне та перевірене середовище для навчання, де цінуються традиції та підтримується високий рівень якості освіти. Для багатьох абітурієнтів і їхніх родин цей елемент є свого роду гарантією того, що заклад має надійний фундамент і є частиною освітньої системи з довгою історією та репутацією, на яку можна покластися