0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему "Методологія маркетингових досліджень брендів" (ID:1082448)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ БРЕНДІВ 1.1. Поняття бренду та його характеристики 1.2. Концепції брендингу та види брендів 1.3. Технологія формування особистого бренду РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ ІЛОНА МАСКА ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ілон Маск має потужний контроль над криптовалютою. Яскравим прикладом можна вважати те, як ринок криптовалюти відреагував на заяву компанії Tesla про відмову від усіх своїх біткоїн-авуарів до третього кварталу 2021 року. Через кілька годин після того, як Маск написав це на своїй сторінці в Twitter, біткоїн впав більш ніж на 43 000 доларів. За кілька тижнів до цього вони оголосили, що скасовують свою заяву про те, що Tesla прийматиме біткоїн як форму оплати, посилаючись на високі екологічні витрати, які він створює.