0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМИ МАРКАМИ ПІДПРИЄМСТВА (ID:109909)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 90
Рік виконання: 2012
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
- визначено основні поняття та етапи процесу управління торговою маркою; - проаналізувано відмінності в процесі управління брендом для різних товарів; - проведено аналіз переваг та недоліків методик оцінки вартості бренда; - досліджено основні тенденції на ринку тихого вина в Україні; - проаналізувано стан конкурентного середовища на ринку тихого вина; - оцінено стратегії брендингу при виведенні на ринок нових брендів та для підтримки традиційних корпоративних брендів компанії; - удосконалено комунікаційну політику на різних етапах життєвого циклу торгових марок
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову