0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства в умовах ринку (ID:11061)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 127
Рік виконання: 2010
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇЇ ПРИЗНАЧЕННЯ 1.1. Поняття і сутність стратегії організації та стратегічного управління 1.2. Мета, завдання та зміст стратегічного планування 1.3. Аналіз середовища фірми та методи вибору стратегії 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЮВЕЛІРНОЇ КОМПАНІЇ ПП "ЗОЛОТИЙ ВІК" 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз виробничої діяльності 2.3. Оцінка маркетингової діяльності 3 ОБГРУНТУВАННЯ І ВИБІР СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА НАЙБЛИЖЧУ ПЕРСПЕКТИВУ 3.1. Проблеми і перспективи розвитку ювелірної промисловості в Україні 3.2. SWOT-аналіз компанії „Золотий вік” 3.3. Вибір стратегії ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову