0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування ефективної системи маркетингового менеджменту промислового підприємства (ID:110814)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 117
Рік виконання: 2015
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність маркетингового менеджменту на підприємстві, його роль та завдання в системі маркетингу 1.2. Організація маркетингового менеджменту на підприємстві 1.3. Характеристика процесу маркетингового менеджменту Висновки до Розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ПААЗ» 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності ПАТ «ПААЗ» 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників підприємства 2.3. Організація менеджменту на ПАТ «ПААЗ» 2.4. Охорона праці Висновки до Розділу 2 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПАТ«ПААЗ» 3.1. Напрям підвищення ефективності маркетингового менеджменту ПАТ «ПААЗ» 3.2. Шляхи оптимізації структури маркетингового менеджменту ПАТ «ПААЗ» 3.3. Впровадження ефективної системи маркетингового менеджменту ПАТ «ПААЗ» Висновки до Розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову