Обґрунтування товарної політики (ID:1125505)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………..………..
1. Аналіз сучасного стану ринку продуктів харчування………………..…..
2. Загальний аналіз діяльності підприємства «Nestlé» Ukraine……………..
3. Аналіз маркетингового середовища……………………………….………
4. Характеристика товарної номенклатури підприємства…………………..
5. Аналіз ефективності товарної номенклатури……………………………..
6. Побудова ринкового профілю товарної лінії кави Nescafé………………
7. Аналіз ступеня відповідності товарної номенклатури потребам ринку...
8. Життєвий цикл товару підприємства «Nestle»……………………………
9. Розроблення заходів щодо модифікації товарних ліній………………….
10. Розроблення системи заходів щодо посилення бренду…………………
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
1. Аналіз сучасного стану ринку продуктів харчування
Український ринок продуктів харчування завершив фазу становлення та перебуває у стані жорсткої конкуренції. Утримання та заохочення нових споживачів можливе за рахунок нової продукції, рекламної та маркетингової політики, пошуку нових ринків збуту (переважно за рахунок експорту) та розвитку виробництва некондитерської продукції (снеки, кава тощо).
Зараз на харчовому ринку працює близько 2000 компаній. З них 128 вважаються великими. При цьому близько двох третин ринку та три чверті частки експорту контролюють 9 виробників кондитерської галузі, а саме: АВК, Бісквіт-Шоколад, «Житомирські ласощі», Конті, Український Крафт Фудз, Полтавакодитер, Roshen, «Цукерковий світ» і «Світоч» (Nestle).
У 2021 році виробництво солодощів становило 10,20-1,022 млн тонн на суму близько 11,5 млрд доларів США. У минулому році структура виробництва кондитерських виробів розподілилася так: частка виробництва нешоколадних виробів склала 24%, шоколаду та шоколадних виробів – 30%, борошняних виробів – 46%. Продажі шоколадних виробів зросли на 10% - до 230 тис. тонн. У 2021 році загальний обсяг виробництва цукерок перевищив 1 млн тонн. Зростання виробництва кондитерських виробів експерти пояснюють зростанням доходів населення та культури споживання кондитерських виробів. В середньому українець споживає близько 2,5 кг шоколаду на рік [3, c. 129].
Позитивне витіснення шоколадного імпорту з українського ринку, частка іноземних брендів сьогодні становить близько 5%, можна назвати позитивним.
Сьогодні на ринку активно працюють такі інтегровані структури, як АО «Укрпродспілка» (об'єднує 348 підприємств, в тому числі 3 кондитерські фабрики і 185 кондитерських цехів), концерн «Укрпромінест» (його підсистема «RОSНЕN» об'єднує 4 кондитерські фабрики - Вінницьку, Київську та ін) і концерн «А.В.К.» (об'єднує 5 кондитерських фабрик - Донецьку, Луганську і Мукачевську).
Інші роботи з даної категорії: