0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз зовнішнього середовища маркетингової системи в процесі комплексного дослідження ринку в маркетингу. Аналіз маркетингової діяльності підприємства «Сільпо» (ID:1125514)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 56
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА…… 1.1 Сутність та зміст маркетингової діяльності підприємств………………… 1.2 Зміст поняття «зовнішнє середовище» та його характеристики…………. 1.3 Аналіз дії факторів зовнішнього середовища…………………………….. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИЄМСТВА «СІЛЬПО-ФУД»…………………………………………………………………. 2.1 Загальна характеристика підприємства……………………………………. 2.2 Організаційна структура підприємства та розподіл функціональних обов’язків………………………………………………………………………… 2.3 Характеристика асортименту роздрібної продукції підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»………………………………………………………………….. 2.4 Аналіз маркетингової діяльності зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства «Сільпо»……………………………………………. 2.4.1 SWOT-аналіз підприємства «Сільпо-Фуд»……………...………………. 2.4.2 Сегментування споживачі підприємства «Сільпо-Фуд»……………….. 2.4.3 Аналіз мерчандайзингових заходів при продажу товарів………………. 2.5 Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства «Сільпо-Фуд»……………………………………………………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..………... ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В умовах ринкової економіки підприємства стають головною ланкою всієї економіки. Правда в тому, що вони не лише виробляють те, що потрібно на ринку, а й створюють робочі місця, забезпечує зайнятість населення, нараховує зарплату тощо. Сплачуючи податки, вона бере участь в утриманні державних інституцій та підтримці соціальних проектів (освіта, культура тощо). Кожен бізнес самостійно вирішує, скільки і як виробляти товари (надавати послуги), де і як їх продавати, як розподіляти його доходи. У всіх цих питаннях вони приймають рішення в власних інтересах і несуть відповідальність за неправильно або правильно обрані дії. Інтерес підприємства полягає в забезпеченні належного рівня життя своїх працівників (у вигляді заробітної плати та задоволення соціальних потреб), а також у динамічному та стабільному розвитку виробничої бази підприємства та сплаті відповідних податків. Найважливішою характеристикою організації є її зв'язок із зовнішнім середовищем. Жодна організація не може існувати сама. Вони повністю залежать від навколишнього світу, від зовнішнього середовища своїх ресурсів і споживачів, своїх користувачів щодо результатів, яких вони намагаються досягти. Зовнішнє середовище - це сукупність факторів, що впливають на довгострокову прибутковість організації, на які організація не може впливати взагалі або впливає незначно. На зовнішнє середовище впливає багато факторів, які можна розділити на декілька груп. Інтеграційний метод вважає, що підприємство є відносно стабільною, цілісною та незалежною соціально-економічною системою, яка не обмежена навколишнім середовищем, і інтегрує процес виробництва та відтворення ресурсів у просторі та часі. У рамках стратегічного маркетингу важливо не тільки визначити ці фактори, але й дослідити їх вплив на даний конкретний бізнес. Будь-яка організація знаходиться і функціонує в середовищі. Кожна дія всіх організацій можлива лише тоді, коли це дозволяють обставини. Внутрішнє середовище організації є джерелом її життєздатності, тоді як зовнішнє середовище є джерелом, яке забезпечує організацію необхідними ресурсами для підтримки її внутрішнього потенціалу на належному рівні. Динамічний і високоневизначений характер факторів зовнішнього середовища істотно ускладнює процес прийняття управлінських рішень. Тому керівники вітчизняних і зарубіжних підприємств мають сильне відчуття потреби в систематичному, дієвому та всебічному інформуванні про можливі зміни в країні та зовнішньому середовищі. Проте на практиці більшість підприємств не приділяють належної уваги факторам зовнішнього середовища, що значною мірою пов’язано з недостатньою розробленістю теоретико-методологічних засад їх науково-дослідних організацій з урахуванням країн, регіонів і галузей. Слід зазначити, що значна частина розробок у галузі дослідження зовнішнього середовища організації зосереджена насамперед на вивченні лише її окремих факторів. Водночас сучасна ринкова ситуація вимагає комплексного вивчення зовнішнього середовища на основі комплексних економічних, соціально-політичних, правових і технологічних аспектів. Щоб визначити стратегію організаційної поведінки та реалізувати цю стратегію, менеджери повинні мати детальне розуміння зовнішнього середовища, його тенденцій і позиції організації в ньому. У той же час стратегічний менеджмент вивчає зовнішнє і внутрішнє середовище, головним чином для виявлення загроз і можливостей, які організація повинна враховувати при визначенні своїх цілей і завдань, а також при досягненні цих цілей і завдань, а також для реалізації свого потенціалу [4, c. 83]. Маркетинговий аналіз є одним із найскладніших видів маркетингових кампаній. Зміст, форма і метод аналізу залежать від структури підприємства, зовнішніх і внутрішніх умов, в яких воно розвивається, і можуть істотно відрізнятися. Аналізуючи зовнішні та внутрішні умови ринку, товарів, споживачів, конкурентів тощо, виробник зможе покращити позиції компанії та її товарів на ринку, зміцнити ринок, побудувати відносини зі споживачами та досягти певних досягнень. Мета маркетингового аналізу: збільшити дохід, збільшити продажі та виробництво. Зрештою, це допоможе вижити в ринкових умовах і надалі розвивати маркетингову стратегію бізнесу на основі маркетингового аналізу. Значення такої діяльності полягає в тому, що за допомогою дослідження ринку керівництво компанії отримує необхідну інформацію, в тому числі, яку продукцію хочуть придбати споживачі, чому вони хочуть їх придбати, які товари вони будуть купувати в майбутньому, ціну, яку готові заплатити споживачі. У яких регіонах і які товари користуються найбільшим попитом, і де реалізація продукції компанії може принести найбільший прибуток [1, c. 132]. Предметом дослідження є маркетингова діяльність в зовнішньому та внутрішньому середовищі підприємства. Об'єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства «Сільпо-Фуд». Метою дослідження є аналіз зовнішнього середовища маркетингової системи в процесі комплексного дослідження ринку в маркетингу. Для вирішення даної мети, маємо вирішити такі завдання:  Дослідити сутність поняття маркетингова діяльність;  Дослідити сутність, зміст поняття «зовнішнє середовище» та його характеристику;  Проаналізувати фактори зовнішнього середовища та характеристику моделей зовнішнього середовища організації;  Охарактеризувати аналіз дії факторів зовнішнього середовища;  Проаналізувати маркетингову діяльність зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства «Сільпо-Фуд»;  Запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства «Сільпо-Фуд» РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та зміст маркетингової діяльності підприємств Маркетингова діяльність підприємства — це творча управлінська діяльність, завданням якої є розвиток ринку товарів, послуг і робочої сили шляхом оцінки потреб споживачів та вжиття практичних заходів для задоволення цих потреб. Ця діяльність координує виробництво та розподіл товарів і послуг і визначає, які кроки необхідно зробити, щоб продати продукт або послугу кінцевому споживачеві. Характер і зміст маркетингової діяльності відображають об'єктивні умови розвитку ринку. Розвиток ринку певною мірою втратив хаос, на нього вплинув нагляд за сформованими економічними відносинами, відводячи особливу роль споживачам. Споживачі висувають вимоги до продукції, техніко-економічних характеристик, кількості, умов постачання (насамперед автомобілів та обладнання), створюючи таким чином передумови для сегментації ринку серед виробників. Зростає значення конкуренції, боротьби споживачів. Це змушує виробників уважно і глибоко вивчати конкретних потенційних споживачів і потреби ринку, що висуває високі вимоги до якості та конкурентоспроможності продукції [2, c. 93]. Здійснення маркетингової діяльності – цільова необхідність зосередитись на технології, виробничій і маркетинговій діяльності компанії (підприємства) з урахуванням потреб ринку, потреб і вимог споживачів. Це відображає та продовжує зміцнювати тенденцію системної організації виробництва для підвищення ефективності роботи всієї компанії та її підрозділів. Типи маркетингових кампаній також можуть відрізнятися залежно від маркетингової філософії конкретного бізнесу, з певними перевагами та недоліками. Існує чотири основних типи маркетингових кампаній. 1. Маркетинг продукції - аналіз і прогноз на основі технологічних переваг і потенційних потреб споживачів. У виробництві провідне місце (мета) займають якісні характеристики товару. Однак такі підприємства не приділяють достатньої уваги ринковому попиту, що може призвести до незатребуваної продукції та ризику втрат. Однак організації намагаються проаналізувати попит споживачів на майбутні характеристики продукту. В результаті компанії почали виробляти товари, сподіваючись на збільшення споживчого попиту в довгостроковій перспективі. 2. Виробництво і збут - виробництво з показниками ефективності, приділяючи більше уваги витратам виробництва та методам зниження витрат. Виробництво орієнтується на поточний попит за ціною, яку споживачі готові платити за продукт. На основі аналізу платоспроможного попиту організація визначає обсяг виробництва та рівень витрат. Однак на ринку може бути надлишок запасів. У цьому випадку існує ризик зменшення виручки від реалізації і, як наслідок, збитків [3, c. 78]. 3. Збутовий маркетинг – у центрі уваги події – продажі, сподіваючись якомога швидше оновити продуктову лінійку та прискорити товарообіг. Основна увага приділяється аналізу поточного платоспроможного попиту, який забезпечить найвищий дохід від продажів у короткостроковій перспективі. Однак через низький рівень уваги до задоволеності споживачів у майбутньому може виникнути незадоволений попит і зниження доходу від реалізації; 4. Маркетинг споживчого попиту – постійний процес, який зосереджується на задоволенні споживчого попиту. У центрі уваги – відмінності в потребах різних груп споживачів, а також зміна переваг. В результаті підприємство швидко адаптується до динаміки запитів ринку та змінює асортимент продукції. Компанії, які дотримуються цієї філософії, найменш схильні відчувати надлишок запасів, зниження доходу від продажів і незадоволений попит. Такі маркетингові кампанії вимагають значних вкладень у розробку та реалізацію маркетингової стратегії, що не кожна організація може собі дозволити. Однак результати зазвичай покривають усі витрати, що призводить не тільки до прибутку, а й до значної конкурентної переваги на ринку. Маркетингова діяльність підприємства покликана бути повністю обґрунтованою, виходячи з потреб ринку, визначати конкретні поточні та основні довгострокові (стратегічні) цілі, способи їх досягнення та джерела фактичних економічних ресурсів, визначати асортимент і якість продукції, їх пріоритети, оптимальну структуру виробництва та очікуваний прибуток. Іншими словами, виробники повинні пропустити ці продукти, які знайдуть збут і прибуток. Постійне вивчення споживчого ринку та положення щодо вивчення всіх видів діяльності, які супроводжують рух товарів від підприємства до кінцевого споживача, показують, що таке маркетинг: необхідність постійного відкриття ринку через постійно мінливі потреби та смаки споживачів [2, c. 123].