Оцінка й вибір маркетінгових стратегій для різних сегментів ринку ТОВ «Елізе-2009» м. Дніпропетровськ (ID:1125749)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………….…3
РОЗДIЛ 1. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ
1.1. Поняття, суть та значення сегментації……………………...………..5
1.2. Етапи та принципи сегментування………………………………..….9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ЗА СПОЖИВАЧАМИ У ТОВ «ЕЛІЗЕ-2009»
2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Елізе-2009»… …………………………………………………………………..15
2.2. Дослідження ринку та споживачів керамічної плитки в Україні..18
2.3. Виділення цільових сегментів і вивчення конкурентів ………….24
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ СЕГМЕНТАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИРІШЕННЯ ДЛЯ ТОВ «ЕЛІЗЕ-2009»
3.1. SWOT - аналіз діяльності ТОВ «Елізе-2009»....…………………27
3.2. Рекомендації для ТОВ «Елізе-2009» щодо
вдосконалення діяльності компанії ……………………………………28
ВИСНОВКИ....…………………………………………..…………………….30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ….……………………………….31
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….33
Зразок роботи
ВСТУП
Маркетинговий підхід в бізнесі - це спосіб ведення бізнесу , сфокусований на споживачеві. Мета бізнесу - залучати та утримувати вигідних покупців і клієнтів. А це відбувається тоді , коли задовольняються їх потреби . Задоволення потреб споживачів , веде до підвищення доходів компанії - головна мета маркетингу в більшості компаній. Організації , які торгують на ринку , розуміють , що вони не можуть звертатися до всіх покупців одночасно або однаково. Покупців занадто багато , вони занадто розкидані і надто різняться у своїх потребах і в своїх купівельних звичках.
У цьому питанні мислення продавців пройшло 3 стадії :
1. Масовий маркетинг , який передбачає однотипний підхід до всіх покупців з одним і тим же товаром , який сприяє низьким витратам і цінами.
2. Маркетинг , орієнтований на товар , що спирається на різноманітність товарів , що сприяє задоволенню різноманітних , що змінюються смаків і запитів споживачів.
3. Цільовий маркетинг , заснований на поділі споживачів на групи і розробці для кожної групи відрізняються товарів і маркетингових заходів.
Сьогодні багато компаній відмовляються від масового маркетингу і від маркетингу , орієнтованого на товари , воліючи цільової маркетинг . За допомогою цільового маркетингу фірми можуть пристосувати свої товари , ціни на них , рекламу так , щоб ефективно відповідати кожному цільовому сегменту ринку . Це дозволяє повніше враховувати запити споживачів , надавати більш точне активний вплив на формування і розвиток смаків та уподобань покупців , а значить і збільшення попиту . Завдяки цільовим маркетингу фірма може значно збільшити реалізацію своєї продукції і прибуток. Сегментація ринку є основою цільового маркетингу .
Тому , розроблена в даній роботі тема «Привабливість сегментів ринку » є актуальною.
Мета роботи вивчення теоретичних положень з теми « Сегментація ринку » і застосування їх до визначення привабливості сегментів ринку для конкретного компанії.
Виходячи з мети , можна сформулювати такі завдання роботи:
Вивчити сутність , принципи і стратегії сегментації ринку.
Провести аналіз споживачів , виділити сегменти , дати оцінку цільових сегментів ринку для конкретного компанії.
Вибрати найбільш привабливі сегменти і сформулювати пропозиції щодо вдосконалення цільового підходу компанії до покупців.
В якості об'єкта дослідження в роботі прийнято торгове підприємство ТОВ « Елізе – 2009 ») , розташоване в м. Запоріжжя.
До теперішнього часу дана тема досить докладно розроблена в класичній літературі з маркетингу і триває її розробка як в теоретичному плані , так і практично .
У процесі роботи основними джерелами були теоретичні дослідження за темою зарубіжних і вітчизняних вчених у сфері маркетингу , а також документація , наявна на підприємстві .
У роботі для більшої наочності наведеного матеріалу використані таблиці та діаграми.
Інші роботи з даної категорії: