0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка й вибір маркетінгових стратегій для різних сегментів ринку ТОВ «Елізе-2009» м. Дніпропетровськ (ID:1125749)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….…3 РОЗДIЛ 1. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ 1.1. Поняття, суть та значення сегментації……………………...………..5 1.2. Етапи та принципи сегментування………………………………..….9 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ЗА СПОЖИВАЧАМИ У ТОВ «ЕЛІЗЕ-2009» 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Елізе-2009»… …………………………………………………………………..15 2.2. Дослідження ринку та споживачів керамічної плитки в Україні..18 2.3. Виділення цільових сегментів і вивчення конкурентів ………….24 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ СЕГМЕНТАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИРІШЕННЯ ДЛЯ ТОВ «ЕЛІЗЕ-2009» 3.1. SWOT - аналіз діяльності ТОВ «Елізе-2009»....…………………27 3.2. Рекомендації для ТОВ «Елізе-2009» щодо вдосконалення діяльності компанії ……………………………………28 ВИСНОВКИ....…………………………………………..…………………….30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ….……………………………….31 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Маркетинговий підхід в бізнесі - це спосіб ведення бізнесу , сфокусований на споживачеві. Мета бізнесу - залучати та утримувати вигідних покупців і клієнтів. А це відбувається тоді , коли задовольняються їх потреби . Задоволення потреб споживачів , веде до підвищення доходів компанії - головна мета маркетингу в більшості компаній. Організації , які торгують на ринку , розуміють , що вони не можуть звертатися до всіх покупців одночасно або однаково. Покупців занадто багато , вони занадто розкидані і надто різняться у своїх потребах і в своїх купівельних звичках. У цьому питанні мислення продавців пройшло 3 стадії : 1. Масовий маркетинг , який передбачає однотипний підхід до всіх покупців з одним і тим же товаром , який сприяє низьким витратам і цінами. 2. Маркетинг , орієнтований на товар , що спирається на різноманітність товарів , що сприяє задоволенню різноманітних , що змінюються смаків і запитів споживачів. 3. Цільовий маркетинг , заснований на поділі споживачів на групи і розробці для кожної групи відрізняються товарів і маркетингових заходів. Сьогодні багато компаній відмовляються від масового маркетингу і від маркетингу , орієнтованого на товари , воліючи цільової маркетинг . За допомогою цільового маркетингу фірми можуть пристосувати свої товари , ціни на них , рекламу так , щоб ефективно відповідати кожному цільовому сегменту ринку . Це дозволяє повніше враховувати запити споживачів , надавати більш точне активний вплив на формування і розвиток смаків та уподобань покупців , а значить і збільшення попиту . Завдяки цільовим маркетингу фірма може значно збільшити реалізацію своєї продукції і прибуток. Сегментація ринку є основою цільового маркетингу . Тому , розроблена в даній роботі тема «Привабливість сегментів ринку » є актуальною. Мета роботи вивчення теоретичних положень з теми « Сегментація ринку » і застосування їх до визначення привабливості сегментів ринку для конкретного компанії. Виходячи з мети , можна сформулювати такі завдання роботи:  Вивчити сутність , принципи і стратегії сегментації ринку.  Провести аналіз споживачів , виділити сегменти , дати оцінку цільових сегментів ринку для конкретного компанії.  Вибрати найбільш привабливі сегменти і сформулювати пропозиції щодо вдосконалення цільового підходу компанії до покупців. В якості об'єкта дослідження в роботі прийнято торгове підприємство ТОВ « Елізе – 2009 ») , розташоване в м. Запоріжжя. До теперішнього часу дана тема досить докладно розроблена в класичній літературі з маркетингу і триває її розробка як в теоретичному плані , так і практично . У процесі роботи основними джерелами були теоретичні дослідження за темою зарубіжних і вітчизняних вчених у сфері маркетингу , а також документація , наявна на підприємстві . У роботі для більшої наочності наведеного матеріалу використані таблиці та діаграми.
Інші роботи з даної категорії: