0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка плану маркетингу для підприємства «Intertool» (ID:1126042)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 37
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Підприємство «Intertool» та його сучасний стан 1.1. Характеристика підприємства ………………………………4 1.2. Ситуаційний аналіз зовнішнього середовища підприємства …………………………………………5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства та конкурентів ………………………………………………………8 1.4. Аналіз сильних та слабких сторін підприємства і конкурентів…………………………………………………………15 Розділ 2. Цілі і стратегії маркетингу на підприємстві 2.1. Цінова політика ………………………………………………...18 2.2. Розробка програми стимулювання збуту ……………………21 2.3. Розробка рекламної кампанії підприємства ………………….25 2.4. Маркетингові дослідження …………………………………….31 2.5. Планові підсумкові показники роботи підприємства ………..32 Висновки ……………………………………………………………………...35 Список використаних джерел ……………………………………………….36 Додатки ………………………………………………………………………..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Маркетинг – це комплексне поняття, яке можна розглядати як взаємодію суб’єктів господарсько-економічної системи з метою організації підприємницької діяльності для задоволення попиту на товари та послуги й досягнення прибутку. З іншого ракурсу, маркетинг – це цілісна система організації та управління фірмою, спрямована на досягнення максимальних обсягів збуту продукції, ефективних торгових операцій та збільшення ринкової частки. Маркетинговий план є докладним послідовним описом заходів, за допомогою яких планується досягти маркетингових цілей. Основною метою цієї курсової роботи є розробка маркетингового плану для підприємства "Intertool". Однією з ключових цілей маркетингового плану є збільшення ринкової частки підприємства на 4% Для досягнення поставлених маркетингових цілей важливо вирішити такі завдання: 1. Здійснити аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. 2. Визначити стратегії маркетингу, які будуть використовуватися на підприємстві. 3. Розробити програми маркетингових заходів. Процес розробки маркетингового плану включає визначення контрольних показників, таких як ринкова частка, прибуток та дохід підприємства. Для кожного етапу плану розраховується необхідний бюджет. Усі ці показники консолідуються у загальну таблицю в кінці курсової роботи, що дозволяє зробити висновки про ефективність маркетингового плану.
Інші роботи з даної категорії: