0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тактичне і оперативне планування маркетинку на матеріалах страхової компанії «PZU Україна» (ID:1126112)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні та методичні підходи до тактичного і оперативного планування маркетингу на підприємстві. 1.1. Суть, цілі і принципи маркетингового планування…………………………..5 1.2. Сутність та структура тактичного маркетингового планування………………………………………………………9 1.3. Сутність та характерні риси маркетингового оперативного планування…………………………………………………..……12 Розділ 2. Аналіз тактичного і оперативного планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах страхової компанії «PZU Україна»). 2.1. Характеристика господарської діяльності страхової компанії «PZU Україна»…………………………………………….… 14 2.2. Організація управління маркетинговою діяльністю в "PZU Україна" ……………………………………………………….…………17 2.3. Аналіз тактичного і оперативного планування маркетингу в «PZU Україна»………………………..………………21 Розділ 3.Шляхи покращення тактичного і оперативного планування маркетингу встрахової……………………………………..……..…29 компанії «PZU Україна». Висновки………………………………………………………………………….…40 Список використаних джерел…………………………………………………..…42 Додатки………………………………………………………...……………………44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сьогодні в Україні ринок фінансових послуг знаходиться на початковому етапі становлення. Це особлива сфера економічних взаємовідносин, де здійснюється купівля-продаж, розподіл і перерозподіл фінансових активів країни між сферами економіки. Створена банківська система, працюють фондові біржі та позабіржові системи, поступово входять в обіг цінні папери, розвиваються існуючі і створюються нові страхові компанії. В останні роки страховий ринок України за темпами розвитку випереджує інші сектори економіки України. Власники страхових компаній відчули ефективність вкладень у страховий бізнес. Серед вітчизняних страхових компаній виділяється група лідерів, таких як “Оранта”, “Астра – Київ”, “Скайд – Вест”, “Аска”, “Надра”, “ІНКО”, “Гарант – Авто”, що прагнуть стабілізувати своє становище на ринку, досягти довгострокового процвітання. Ринок страхування є однією з галузей вітчизняної економіки, яка найбільш динамічно розвивається. Але на процеси подальшого планомірного розвитку страхування як у регіонах, так і в Україні в цілому впливають проблеми економічного, законодавчого, соціально-економічного і психологічного характеру. Страхові компанії застосовують недосконалі стратегії, здебільшого засновані на одиничних, не пов’язаних між собою дослідженнях. Чимало актуальних та перспективних проблем взагалі не розробляється, що негативно позначається на розв'язанні практичних задач соціального захисту населення, залучення у вітчизняну економіку інвестиційних ресурсів, забезпечення прав і гарантій окремої особистості та підприємництва взагалі. [1, с. 9]. Деякі аспекти дослідження стратегічних напрямків страхової діяльності та розробки на цій основі науково обгрунтованих рекомендацій щодо розвитку страхового бізнесу в системі фінансового ринку знайшли своє відображення в наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених: С. С. Осадця, Я.П. Шумелди, В.А. Полторака, Н.В. Калітченка та ін. У зв'язку з цим слід, передусім, безпосередньо звернутися до того досвіду, якого іноземні страхові компанії набули в практиці маркетингу ще у 70-ті роки. Головний висновок тут такий - існуюче в ринковій економіці протиріччя інтересів учасників страхового ринку можливо вирішити на основі чіткої маркетингової стратегії. [1, с. 39]. Страховий маркетинг в Україні й досі знаходиться поза увагою фахівців, практично відсутні дослідницькі роботи з цієї тематики. Сьогодні настає новий етап у розвитку українського ринку як страхових послуг, так і страхового маркетингу.
Інші роботи з даної категорії: