0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування комплексу маркетингу фірми «Airwell»» (ID:113056)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2011
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………...4 1. Розділ 1. Аналіз ринку……………………………………………………….......5 2. Розділ 2. Дослідження смаків та уподобань споживачів. Сегментування ринку………………………………………………………………………………..13 3. Розділ 3. Розроблення концепції товару та визначення його характеристик.23 4. Розділ 4. Визначення оптимальної ціни на товар на підставі проведення пробного маркетингу…………..…………………………………………………..27 Розділ 4.1. Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом……………..……..27 Розділ 4.2. Розрахунок оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток……………..……………………………………………………………..30 5. Розділ 5. Формування оптимальних каналів розподілу товару……………...32 6. Розділ 6. Планування кампанії по просуванню товару……………..………...35 Висновок…………………………………………………..…………………….….38 Список використаної літератури……………………………………………..…..39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 3. Розроблення концепції товару та визначення його характеристик. Першою і найважливішою складовою комплексу маркетингу, що його фірма розробляє для свого цільового ринку, є товар. Розглядаючи товар, як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях: товар за задумом, товар у реальному виконанні, товар із підкріпленням. Отже, проаналізуємо кондиціонери фірми «Airwell» за трьома рівнями: I рівень - товар за задумом – фірма «Airwell» виготовляє кондиціонери для охолодження в спекотну пору року, а також очищує повітря. II рівень - товар у реальному виконанні – товар сприймається як реально створений виріб, із конкретними властивостями та характеристиками. Характеристики даного товару: Якість: матеріали, запчастини для кондиціонерів виготовлення з якісних металів та сировини, які призначені для довготермінового використання. Процес виробництва контролюється та регулюється відповідними підрозділами підприємства, продукція перед реалізацією перевіряється та завжди відповідає стандартам якості.