0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Концепція формування бренда (ID:1134819)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 1.Характеристика понять «бренд» 4 2. Правила успішного формування бренду 10 3. Створення ідеальної назви 12 Висновки 15 Список використаних джерел: 16  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ На прилавках магазинів зараз можна побачити велику кількість товарів різних виробників, з різних країн, у різному упакуванні і з різними назвами. Але усередині вони мало чим відрізняються. Який з них виберете Ви? Як правило, той, котрий уже пробували раніше, або той, про який чули, або який порадить продавець. Точно так само надходять мільйони покупців. У підсумку одних товарів продається більше, інших менше Актуальність. В умовах стійкої конкуренції перед навіть широко відомими підприємствами виникає досить складна задача: як утримати свої позиції на ринку і зберегти ефективність діяльності. Звичайно керівництвом організацій здійснюється ряд заходів щодо збільшення частки на ринку, по зниженню витрат з метою здійснення цінової конкуренції і ще безліч інших. Але найчастіше цього буває мало, щоб вижити. Багато фахівців усе більше схиляються до висновку, що основним фактором успіху більшості підприємств є вірність споживачів, іншими словами їхня лояльність. Дане поняття не дуже давно з'явилося в нас у країні, але вже завоювало інтерес багатьох. Вищий ступінь лояльності (відданості) споживачів - це майже фанатичне шанування бренда. Предмет дослідження – бренд фірми, способи його формування. Об’єкт дослідження – фірма, що має створити свій ні з чим незрівнянний бренд. Мета дослідження – визначити закономірність впливу бренда та його відомості на діяльність фірми та обсяги продажу її товару. Завдання наукового дослідження: 1. розглянути явище „бренд” та етапи його формування 2. виявити причини успіху брендів 3. дослідити на прикладі результати відомості та успішності бренда фірми.