0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль і місце маркетингу в діяльності компанії ТОВ «ЛОГІКОН» м. Київ (ID:1135184)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………3 Розділ 1.Основи маркетингової діяльності на підприємстві 1.1. Маркетингова діяльність підприємства ……………………...5 1.2. Світовий досвід маркетингової діяльності та сегментування ринку …………………………………………….8 Розділ II. Організація маркетингу на ТОВ «ЛОГІКОН» 2.1. Коротка характеристика підприємства ………………………11 2.2. Маркетингове середовище ТОВ «ЛОГІКОН» ………………12 2.3. Аналіз комунікаційної діяльності …………………………….25 Розділ III. Удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «ЛОГІКОН» та підвищення її ефективності 3.1. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії …………………………………………….29 3.2. Основні напрямки удосконалювання управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛОГІКОН» …………………...33 Висновки …………………………………………………………………….35 Список використаних джерел ……………………………………………...38 Додатки ……………………………………………………..…………………42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасних умовах функціонування та розвитку української економіки, одним із життєво важливих факторів є знання та застосування парадигми маркетингу, яка дає змогу підприємству зайняти та утримати достатню частку внутрішнього та міжнародного ринку і отримати головний результат діяльності будь-якого підприємства – високий рівень прибутку за відносно низького рівня витрат. Отже сьогодні кожне підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як аналізувати ринкові можливості, відбирати підходящі цільові ринки, розробляти ефективний комплекс маркетингу і успішно управляти втіленням у життя маркетингових зусиль. Таким чином, суть маркетингу полягає в пошуку рішень, спрямованих на задоволення потреб споживачів і на отримання у них переваг в порівнянні з конкурентами за допомогою спеціальних ринкових заходів. Вибір маркетингової стратегії залежить від ситуації, в якій знаходиться підприємство, тому маркетингові програми як короткострокові, так і довгострокові потребують розробки і застосування такої стратегії, яка при заданих умовах максимально відповідала б державній економічній політиці і в той же час забезпечувала б комерційним структурам необхідну ефективність, рентабельність і матеріальну зацікавленість в результатах праці. Питаннями розробки маркетингових стратегій займалися такі всесвітньо відомими теоретиками і практиками в області стратегічного планування, управління та маркетингу, як І. Ансофф, М. Портер, Ф. Котлєр та інші. Вони зазначають, що основним методом маркетингу сучасності, за допомогою якого компанія розділяє ринок з урахуванням результатів аналізу по деяким ознакам на певні сегменти споживачів є сегментування ринку. Воно здійснюється для подальшого виділення цільових сегментів, що потребують різного підходу у стратегії розробки нових видів продукції, організації просування і розповсюдження. Сегментування ринку є одним з перших та вкрай важливих етапів розробки стратегії маркетингу. У даній роботі зроблена спроба проаналізувати роль маркетингу для діяльності фірми в сучасних умовах конкурентної боротьби. Практична затребуваність такого роду досліджень свідчить про актуальність даної проблеми, що й обумовило вибір теми курсової роботи. Предмет дослідження. Предметом дослідження є теоретико-методологічні і прикладні проблеми організації маркетингових заходів підприємства. Об'єкт дослідження. Об'єктом дослідження є комплекс маркетингових заходів підприємства, направлений на підвищення обсягу продажів продукції підприємства. Мета і завдання дослідження. Основною метою курсової роботи є розробка організаційно-методичних рекомендацій з удосконалювання проведення маркетингових заходів. Поставлена мета обумовила необхідність вирішення ряду взаємозалежних завдань:  розкрити сутність і зміст маркетингового системи підприємства;  виявити мотиваційний механізм здійснення маркетингових заходів на підприємстві;  вивчити і виявити особливості маркетингових стратегій застосовуваних вітчизняними підприємствами;  виробити практичні рекомендації з удосконалювання й підвищення ефективності системи маркетингу підприємства.