0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування конкурентних переваг українських виробників металопродукції на ринках країн Близького Сходу (ID:1147165)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 149
Рік виконання: 2013
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
Контакти для замовлення: тел.: 091-616-13-33 067-290-36-38 gerasimenko.dmytrij@gmail.com ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 6 1.1. Поняття конкурентних переваг та міжнародної конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації світогосподарських процесів 6 1.2. Фактори та показники конкурентних переваг підприємства 15 1.3. Сучасні тенденції розвитку міжнародних конкурентних стратегій як механізму використання конкурентних переваг 30 Висновки до розділу І 39 РОЗДІЛ ІІ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИВАБЛИВОСТІ РИНКУ МЕТАЛОПРОДУКЦІЇ КРАЇН БЛИЗЬКОГО СХОДУ 40 2.1. Міжнародне бізнес-середовище українських виробників ринку металопродукції 40 2.2. Конкурентне середовище українських виробників ринку металопродукції 48 2.3. Особливості міжнародної конкурентоспроможності українських виробників ринку металопродукції 71 Висновки до розділу ІІ 87 РОЗДІЛ ІІІ СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ МЕТАЛОПРОДУКЦІЇ НА РИНКАХ КРАЇН БЛИЗЬКОГО СХОДУ 89 3.1. Обґрунтування вибору оптимальної форми виходу українських виробників ринку металопродукції на міжнародний ринок 89 3.2. Міжнародні маркетингові стратегії формування конкурентних переваг українських виробників металопродукції 98 3.3. Фактори формування конкурентних переваг українських виробників ринку металопродукції 110 Висновки до розділу ІІІ 125 ВИСНОВКИ 127 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 135 ДОДАТКИ 144
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. З розвитком процесів інтернаціоналізації і глобалізації особливого значення набуває взаємодія між країнами на рівні окремих суб’єктів підприємницької діяльності. При цьому відкритість економік і лібералізація світової торгівлі не тільки полегшують вихід країн на зарубіжні ринки, але й виставляють високі вимоги до товарів і послуг, з якими національні підприємства виступають на світовому ринку. Ця політика дедалі зростаючою мірою зумовлюватиметься взаємодією національної держави та її економічної системи з міжнародними інституціями, а спосіб такої взаємодії визначатиме характер і напрями розвитку потенціалу конкурентоспроможності національної економіки. Рівень задоволення цих вимог залежить від ступеню конкурентоспроможності країни, її підприємств та продукції, яку останні виробляють, що визначається факторами конкурентних переваг. Отже, розгляд різноманітних методологічних та розробка прикладних аспектів факторів конкурентних переваг на міжнародному ринку є основою роботи будь-якої галузі. З урахуванням особливостей сучасного стану розвитку світового господарства на особливу увагу заслуговують питання глобального конкурентного розвитку країн, зокрема на світовому ринку металопродукції. Трансформаційні процеси в економіці України, пов’язані з глобалізацією світового господарства, обумовлюють необхідність здійснення економічних реформ та побудови якісно нової економічної системи в Україні на засадах посилення значення конкурентних переваг, а саме створення відповідного конкурентного середовища як сукупності факторів активізації та якісного удосконалення виробництва відповідно до визначальних тенденцій світового економічного розвитку. Ключовою умовою досягнення стратегічних цілей, зміцнення політичної та економічної ролі України у світовому співтоваристві є забезпечення невпинного зростання її конкурентоспроможності. У сучасному світі, який стрімко глобалізується, здатність швидко адаптуватися до міжнародної конкуренції стає найважливішою умовою успішного і сталого розвитку кожної держави. Різним аспектам проблеми міжнародної конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг на зовнішніх ринках зокрема присвячено праці вітчизняних і зарубіжних економістів, таких як В. Андріанов, В. Андрійчук, Л. Батченко, Б. Буркинський, В. Будкін, Є. Голубков, О. Горбашко, В. Діленко, П. Зав’ялов, Г. Іспірян, А. Кредісов, Д. Лук’яненко, Ю. Макогон, В. Новицький, Н. Пирець, Г. Скударь, Р. Фатхутдинов, А. Філіпенко, А. Юданов та інших. Основні положення класичної теорії конкуренції та сучасні методи аналізу міжнародних торговельних відносин викладені у наукових працях таких вчених як Б. Беласса, Дж. Бхагваті, В. Корден, В. Леонтьєв, П. Ліндерт, М. Портер, П. Самуельсон, Л. Скотт та інших. Незважаючи на значні досягнення сучасної наукової думки щодо формування та розвитку факторів галузевих конкурентних переваг економіки країни, недостатньо дослідженими залишаються питання розвитку світової металургійної галузі та використання конкурентних переваг вітчизняною галуззю в умовах нестабільного зовнішнього економічного середовища світових товарних ринків, зокрема, в країнах Близького Сходу. Вищезазначене визначає актуальність теми дослідження в теоретичному і практичному плані. Мета та задачі дослідження. Метою магістерської роботи є комплексне дослідження теоретичних і науково-практичних засад формування конкурентних переваг українських виробників металопродукції на ринках країн Близького Сходу. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідити поняття конкурентних переваг та міжнародної конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації світогосподарських процесів; - розглянути фактори та показники конкурентних переваг підприємства; - розглянути сучасні тенденції розвитку міжнародних конкурентних стратегій як механізму використання конкурентних переваг; - оцінити міжнародне бізнес-середовище українських виробників ринку металопродукції ; - провести аналіз конкурентного середовища українських виробників ринку металопродукції; - дослідити особливості міжнародної конкурентоспроможності українських виробників ринку металопродукції; - провести обґрунтування вибору оптимальної форми виходу українських виробників ринку металопродукції на міжнародний ринок; - оцінити фактори формування конкурентних переваг українських виробників ринку металопродукції. Об’єктом дослідження є конкурентні переваги українських виробників металопродукції. Предметом дослідження є фактори формування конкурентних переваг українських виробників металопродукції, шляхи їх посилення та зміцнення. Методи дослідження. Методологічну основу роботи становлять загальнонаукові та фундаментальні постулати економічної теорії, статистичної науки та філософії, а саме: діалектичний метод наукового пізнання та загальнонаукові методи пізнання: метод системного аналізу, абстракції і синтезу; метод структурного аналізу та метод порівняння; метод статистичного аналізу та ін. Інформаційною основою роботи є офіційні звіти та аналітичні публікації провідних міжнародних економічних організацій, українські та зарубіжні статистичні збірники, закони України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України стосовно проблем формування конкурентного середовища, результати наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених, результати власних досліджень та спостережень автора.