0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Механізм формування маркетингової політики підприємства (ID:118039)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 160
Рік виконання: 2016
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової політики 1.1 Сутність та види маркетингової політики 1.2 Основні структурні елементи маркетингової політики 1.3 Сучасні підходи до механізму формування маркетингової політики Висновки до першого розділу Розділ 2. Аналітичне дослідження діяльності ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» 2.1 Дослідження пивоварної галузі України 2.2 Загальна характеристика ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» 2.3 Дослідження діяльності ДП ПАТ «Оболнь» Пивоварня Зіберта» 2.4 Аналіз фінансового стану ДП ПАТ «Оболонь» Пивоварня Зіберта» Висновки до другого розділу Розділ 3. Формування маркетингової політики для торгової марки «Зібер» на ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» . 3.1 Дослідження маркетингової політики ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» 3.2 Формування маркетингової політики ТМ «Зібер» на ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» 3.3 Економічне обґрунтування ефективності запропонованих заходів з формування маркетингової політики сидру ТМ «Зібер» Висновки до третього розділу Висновки Список літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову