0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Історія виникнення косметичного бренду L’Orеal, його товарний асортимент (ID:118656)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 13
Рік виконання: 2013
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Історія виникнення та розвитку косметичного бренду L’Orеal 2. Стратегія компанії 3. Асортимент торгової марки L’Orеal 4. Збутова та комунікаційна політика компанії L’Orеal Висновки Список використаних джерел  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В умовах ринкової економіки важливим елементом успіху є вдала маркетингова політика підприємства, що допомагає досягати успіху у веденні бізнесу та отримувати прибуток із максимально можливим задоволенням потреб споживачів. Яскравим прикладом вдалого бізнесу є компанія L'Oréal, яка є світовим лідером в косметології та парфумерії. Особливо активною є діяльність компанії з управління товарним асортиментом, що забезпечує оперативне елімінування застарілого продукту з ринку та своєчасну розробку косметичних новинок. Саме за рахунок дбайливого ставлення до своїх споживачів L'Oréal втримує позиції на ринку та залишається провідною компанією. 1. Історія косметичного бренду L'Oréal L'Oréal - світовий лідер косметичного ринку , компанія № 1 у світі з виробництва засобів парфумерії та косметики. L'Oréal присутній більш ніж в 130 країнах світу, оперуючи брендами європейського, американського та азіатського походження. У 2007 році компанія L'Oréal відсвяткувала сторіччя : вона була заснована в 1907 році французьким хіміком Еженом Шуеллером ( 1881-1957 ) . Батьки - булочники щиро сподівалися , що Ежен продовжить сімейну справу і винайде який-небудь новий торт , але його чекала інша доля. Вивчившись на хіміка , він пішов працювати в Центральну аптеку Франції. Висновок На сьогоднішній день компанія L'Oreal є світовим лідером в галузі парфумерії та косметології. Активна товарна, збутова та комунікаційна політика дозволяє втримувати свої позиції на ринку вже більше 100 років, вдосконалювати товарний асортимент, зацікавлювати нових споживачів та підтримувати попит існуючих груп. Використання інноваційних технологій та натуральних компонентів також допомагає L'Oreal залишатися законодавцем моди на ринку косметології.