0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:121757)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 113
Рік виконання: 2015
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………4 Розділ 1 РОЗВИТОК ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ ДДЗ 1.1. Характеристика виробничої продукції підприємства.....................8 1.2. Виробнича діяльність підприємства та формування фінансової політики ..................................................................................17 Розділ 2 РЕКЛАМА І ПРОПАГАНДА ЗБУТУ ТОВАРУ 2.1. Суть і мета рекламної діяльності ..........................................................28 2.2. Маркетингова сутність реклами та її призначення...........................34 2.3. Вибір підприємством реклами в сучасних умовах............................44 Розділ 3 ВИБІР СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 3.1. Інформаційно рекламні матеріали, які використовуються в рекламних засобах на.................................................55 3.2. Зовнішня та пряма реклама їх види і переваги.........................66 3.3. Особливості реклами засобами радіо, телебачення та Інтернет .......................................................................................92 ВИСНОВКИ…………...…………………………....................................105 ЛІТЕРАТУРА.............................................................................................108 ДОДАТКИ....................................................................................................113
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перелік питань, що підлягають висвітленню 1. Дослідити характеристику виробничої продукції підприємства . 2. Показати виробничу діяльність підприємства та формування фінансової політики . 3. Висвітлити суть і мету рекламної діяльності. 4. Показати вибір підприємством реклами в сучасних умовах. 5. Розкрити рекламні матеріали, які використовуються в рекламних засобах на . 6. Показати зовнішню та пряму рекламу, рекламу на радіо, телебачення та Інтернет . 7. Висвітлити економічні аспекти педагогіки і привести приклади типових уроків з маркетингу