Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми полягає в тому, що нестабільна економічна ситуація в Україні призводить до сповільнення розвитку підприємницької діяльності як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Власники бізнесу стикаються з необхідністю оптимізувати витрати, включаючи рекламні витрати. Це означає, що їм потрібно перерозподілити бюджети на користь найбільш ефективних каналів інформування та залучення споживачів, які приносять прибуток і можуть бути оцінені однаково.
Зараз ринок реклами переживає серйозні зміни. Традиційні методи просування втрачають популярність, тоді як сучасні рекламні формати в Інтернеті продовжують зростати завдяки швидкому розвитку електронної комерції та онлайн-продажів. Тому проведення рекламних кампаній в Інтернеті стає найбільш перспективним підходом з точки зору охоплення цільової аудиторії та відносно низьких витрат порівняно з традиційними форматами реклами.
Проте, кризові явища в економіці також впливають на Інтернет-рекламу. Хоча бізнес-середовище швидко розвиває нові технології в Інтернеті, охоплення аудиторії майже досягло меж. Збільшення кількості товарів та послуг перевищує зростання числа покупців в Інтернеті, що призводить до жорсткої конкуренції серед рекламодавців за клієнтів. Отже, особливості цього рекламного каналу сьогодні визначаються декількома факторами, такими як висока конкуренція, насиченість ринку і обмежена кількість клієнтів.
У зв'язку зі зростанням конкурентної боротьби серед підприємств, оцінка ефективності рекламних проектів в Інтернет стає ключовим аспектом підприємницької діяльності та ефективним інструментом для підвищення результативності бізнесу. В цих умовах Інтернет-реклама виконує роль комунікаційної підсистеми, яка встановлює інформаційний зв'язок між споживачами та підприємствами, а також стимулює споживачів до придбання товарів і забезпечує економічну та соціальну доцільність діяльності компаній.
Отже, розробка збалансованої та комплексної методики попереднього й подальшого аналізу ефективності Інтернет-реклами має вирішальне значення з точки зору її багатофакторного впливу на ключові функціональні показники підприємства та його конкурентоспроможність на ринку.
Питання аналізу ефективності рекламної діяльності привертає увагу вчених як у вітчизняній, так і в зарубіжній науці. Найзначніші дослідження в цій галузі, які стосуються ефективності реклами, передусім використання традиційних засобів її поширення, проводились вченими Ф. Котлером, Д. Старчем, П. Черінгтоном, К. Хопкінсом, Х. Гейлом, У. Скоттом тощо. У їх роботах розглядалися загальні аспекти оцінки впливу реклами на аудиторію, оцінки ефективності окремих елементів реклами, психологічного впливу реклами на споживачів і т. д. Однак проблема формування та реалізації рекламних проектів в Інтернет не була належним чином розглянута в їх дослідженнях.
В українській науці питання оцінки ефективності рекламної діяльності у сфері бізнесу вивчаються у працях С. Близнюка, В. Герасимчука, О. Варченка, Т. Дудара, А. Іляшенка, П. Клівеця, Є. Крікавського, Н. Куденка, О. Шканова та інших дослідників.
Незважаючи на певний прогрес у розробці положень щодо оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті та наявність сучасних технологій, більшість підприємств не мають достатнього розуміння щодо методів оцінки ефективності Інтернет-реклами як інструменту для поліпшення бізнесу. Недостатня наукова база щодо цієї проблеми і її очевидна практична важливість для української економіки спонукали до вибору даної дослідницької теми і визначення її мети та завдань.
Метою даної дипломної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної політики компанії "Три Ведмеді" на ринку морозива в Україні.
Мета дослідження визначила постановку і вирішення наступних завдань:
1. Проаналізувати діяльність компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива;
2. Провести аналіз маркетингового середовища;
3. Діагностувати маркетингової управлінської проблеми;
4. Сформулювати методологію дослідження;
5. Визначити цілі та завдань дослідження;
6. Спланувати та організувати збір даних;
7. Проаналізувати данні;
8. Розробити пропозиції щодо удосконалення рекламної політики компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива в Україні;
9. Економічно обґрунтувати ефективності запропонованих заходів.
Отже, маркетингову управлінську проблему, яка потребує дослідження є вдосконалення рекламної політики для ТОВ «Три Ведмеді» на ринку морозива.
Метою дослідження є: розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної політики.
Відповідно до визначеної мети встановлено наступні завдання дослідження, а саме:
- визначити, у яких місцях найчастіше споживач бачить рекламу морозива ТМ «Три Ведмеді»;
- визначити, як часто споживач бачить рекламу морозива «Три Ведмеді»;
- визначити вподобання споживача щодо рекламних роликів;
- визначити, реклама якої ТМ є більш активною;
- визначити, реклама якої ТМ є більш якісною та інформативною для споживача тощо.
Об’єктом маркетингового дослідження є споживчий ринок морозива в Україні.
Предметом дослідження є вдосконалення рекламної політики підприємства.
Структура дослідження включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки.