АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ІННОВЕЙШН-ПРОЕКТБУД» (ID:1218642)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1 Сутність рекламної стратегії підприємства та основні цілі її розробки 5
1.2. Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах військового стану 9
1.3. Етапи розробки рекламної стратегії підприємства 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ІННОВЕЙШН-ПРОЕКТБУД» 13
2.1. Характеристика маркетингової діяльності підприємства 13
2.2. Визначення цільової аудиторії рекламної кампанії 17
2.3. Аналіз цілей та результатів рекламної кампанії 19
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ ТОВ «ІНОВЕЙШН-ПРОЕКТБУД» 23
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Зразок роботи
ВСТУП
У сучасних умовах промислового ринку залучення нових споживачів стає щодалі складнішим завданням, якщо порівнювати його з утриманням наявних клієнтів. У зв’язку з цим зростає значення налагодження та підтримки партнерських відносин між учасниками комерційної діяльності, а також ефективної реалізації маркетингових та рекламних цілей. Саме тому доволі чітко сформована рекламна стратегія дає змогу підприємству актуально донести до цільової аудиторії інформацію про продукт, що у більшості сприяє формуванню доволі стійких взаємин із потенційними й наявними споживачами. Вдало обрана рекламна стратегія забезпечує раціональне та ефективне використання рекламного бюджету та оптимізувати вибір рекламних каналів.
Доцільність впровадження актуальної рекламної стратегії полягає в тому, щоб чітко визначити зміст рекламного повідомлення, який в цілому здатен спонукати споживача обрати саме цей продукт серед інших аналогічних продуктів на ринку. Тобто необхідно з’ясувати, яку цінність або перевагу має відобразити реклама, на яку властивість товару слід акцентувати, а також на яку аудиторію спрямувати рекламне повідомлення. Рекламна стратегія повинна передавати конкретну вигоду для покупця, в першу чергу вирішення його проблем чи задоволення потреб — як матеріальних, так і психологічних. Володіння продуктом (або його використання у разі виробничо-технічної продукції) дає споживачеві можливість ідентифікувати себе з брендом або продуктом, який відповідає його цінностям чи уявленням про важливе в житті.
Питання розробки рекламної стратегії для будівельних компаній становить предмет наукових досліджень багатьох вітчизняних науковців, зокрема, таких як І.В. Заблодської, О.Ф. Балацького, Г.А. Дмитренка, С.М. Ілляшенка та інших. Однак нові умови господарювання трансформували наявні бізнес-моделі будівельних підприємств, саме це зумовлює першочергову необхідність впровадження інноваційних методів та форм комунікації зі споживачами.
Мета нашого дослідження полягає в систематизації теоретичних підходів до створення рекламної стратегії підприємства та розробка пропозицій стосовно ефективного онлайн просування бізнесу.
З метою досягнення означеної мети нами поставлені наступні завдання:
- визначити сутність рекламної стратегії;
- охарактеризувати її основні цілі та типи.
- виявити особливості рекламної діяльності підприємств в умовах сучасних економічних та соціальних викликів.
- провести аналіз діяльності ТОВ «ІНОВЕЙШН-ПРОЕКТБУД»,
- розробити рекламну стратегію просування компанії в інтернеті з урахуванням цільової аудиторії та конкурентного середовища.
- провести оцінку ефективності запропонованих заходів.
Об’єктом даного дослідження є рекламна діяльність підприємства. Предметом дослідження є засоби та інструменти реалізації рекламної стратегії підприємства.
У процесі дослідження нами було використано як загальнонаукові, так і спеціальні методи, зокрема: аналіз і синтез, узагальнення та групування, SWOT-аналіз, перцепційне картографування, метод структурно-логічного аналізу.
Інформаційну базу дослідження становили праці вітчизняних і зарубіжних науковців у сфері маркетингових комунікацій, чинні законодавчі акти, маркетингові дослідження та аналітичні огляди ринків, відкриті бази даних, а також фінансова звітність підприємства.
Інші роботи з даної категорії: