0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ (ID:1218651)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2025
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕКЛАМІ 4 1.1. Поняття маніпуляції та її місце в комунікаційному просторі 4 1.2. Аналітичний огляд джерел з питань маніпуляції в рекламі 6 1.3. Основні методи і прийоми маніпулювання у рекламних кампаніях 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ 12 2.1. Типологія маніпулятивних стратегій у рекламному дискурсі 12 2.2. Застосування маніпуляції у вітчизняній та зарубіжній рекламі 14 2.3. Соціологічні дослідження щодо впливу маніпуляційних технологій на споживачів 16 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОТИДІЇ МАНІПУЛЯТИВНИМ ТЕХНОЛОГІЯМ У РЕКЛАМІ 20 3.1. Етичні аспекти та правові норми щодо маніпуляції в рекламі 20 3.2. Напрями удосконалення комунікаційних технологій з урахуванням етичних стандартів 22 3.3. Розвиток критичного мислення у споживачів реклами 23 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному суспільстві доволі стрімко поширюються новітні та досить ефективні форми соціальної регуляції, які в цілому сприяють формуванню нових поглядів, цінностей та інтересів. Однією з найвпливовіших таких форм наразі є реклама, яка в цілому є потужним інструментом, який здатен визначати ієрархію культурних та соціальних цінностей усього соціуму. Комунікація в житті кожної людини щодалі тісніше пов’язана з мас-медіа, а особливо з рекламою, яка сьогодні стала невід’ємним елементом суспільного життя. Вона стає в один ряд найважливіших засобів комунікації, впливаючи не тільки на споживчу поведінку, а й на світогляд, стиль життя та суспільні пріоритети людей. Актуальність теми зумовлена також тим, що покупець стає все більш вибагливим та свідомим, тому реклама загалом має не тільки інформувати, а й багато в чому орієнтуватися на глибоке розуміння потреб цільової аудиторії. Успішна рекламна кампанія сьогодні — це перш за все та, яка створює довготривалі відносини зі споживачем, забезпечуючи при цьому сталий попит, а не одноразову реакцію. Метою нашого дослідження є визначення засобів маніпуляції у сучасній рекламі та її вплив на споживача Для досягнення мети дослідження слід вирішити такі завдання: - проаналізувати джерела з питань маніпуляцій в рекламі; - дослідити основні методи і прийоми маніпулювання у рекламних кампаніях; - визначити типологію маніпулятивних стратегій у рекламному дискурсі; - запропонувати напрями удосконалення комунікаційних технологій з урахуванням етичних стандартів; Об’єктом дослідження є процес застосування маніпуляцій в рекламі Предметом наукової праці – методи та прийоми маніпулювання в рекламі. Матеріалом дослідження є телевізійна комерційна реклама за 2023–2024 рік та рекламні листівки. Методи дослідження: Метод аналізу наукової літератури. Функціональний метод передбачає аналіз мовних засобів, що виконують впливову функцію, з акцентом на їхнє комунікативно-прагматичне призначення. Описовий метод ґрунтується на спостереженні, аналізі та систематизації мовних явищ, що є об’єктом дослідження. Метод системного аналізу полягає у доборі, впорядкуванні та класифікації емпіричного матеріалу з метою виявлення взаємозв’язків між його елементами. Кількісно-статистичний метод застосовується для визначення частотності використання мовних засобів впливу в рекламних повідомленнях, що дозволяє оцінити їхню ефективність та ступінь поширеності.